Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-28@22:20:29 GMT

تصادف خودرو با پل عابر سه کشته برجای گذاشت +عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۵۸۲۱۳/تصادف_خودرو_با_پل_عابر_سه_کشته_برجای_گذاشت_عکس

تصادف خودرو با پل عابر سه کشته برجای گذاشت +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران گفت: ساعت 24 دقیقه بامداد امروز خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس این استان اعلام شد و ماموران پایگاه اورژانس میربازار و بابلسر به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه در منطقه عبور درزی نقیب حد فاصله بابل به بابلسر اتفاق افتاده است افزود: در این حادثه ۲ مرد در دم جان باختند و ۲ جوان دیگر به شدت مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذکریا اشکپور گفت: بر اساس آخرین گزارش‌ها یکی از مصدومان به رغم تلاش‌های گروه اورژانس و کارکنان بیمارستان شفای بابلسر برای احیای وی متاسفانه جان سپرد. همچنین اوضاع مصدوم دیگر وخیم است.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2912444352019358397 برچسب‌ها : تصادف خودرو با پل عابر پیاده اورژانس میربازار تصادف خودرو با پل عابر سه کشته برجای گذاشت لینک کوتاه : اخبار مرتبط 9 کشته و زخمی در تصادف اتوبوس و کامیون دوشنبه 19 تیر 1396 09:11

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها چه کسی مجوز برخورد با شورش‌های 18 تیر سال 78 را امضا کرد؟ خرید شرکت برای داماد اردوغان با پول نفت ایران توضیح مسعود ده نمکی درباره عکس جنجالی اش با باتوم +عکس تانک پرنده در نیروی هوایی سوریه +عکس تصاویر دلخراش از موصل بعد از آزادی از دست داعش توموری که صورت مرد جوان را به نابودی کشاند+عکس ۷ درد مردانه، در مورد چه بیماری هایی هشدار می دهند؟ حمله تمساح به مرغ نگون بخت شکنجه زنی بی گناه توسط 13 مرد+فیلم پرسش جالب از خانم بازیگر درباره همسرش / مادر شدن نهایت شیرینی است لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها اتفاقی که برای سی دی در حال چرخش با سرعت بالا رخ می‌دهد بیماری کیمیا علیزاده چیست؟ متهمان تخریب سفارت عربستان مقابل دادگاه هجوم گردشگران به سواحل بندرعباس + عکس تصادف عمدی با نامزد بددهن واشر سر سیلندر خودرو چیست؟ قاچاقچیان سنتی و صنعتی آفخوردند! / جزئیات طرح کاهش اعدام اشک‌های بهاره رهنما در فراق دخترش ضربه کاری گوسفند به چوپان تشکیل جلسه کمیته حقیقت یاب در مورد ربایش دیپلمات ها،سه شنبه / موسوی: آزادی دیپلمات ها مستلزم برخی مبادلات است آخرین مطالب همه سایت 14:23 تصادف خودرو با پل عابر سه کشته برجای گذاشت +عکس 14:21 طارمی در پرسپولیس ماندنی شد 14:19 اتفاقی که برای سی دی در حال چرخش با سرعت بالا رخ می‌دهد 14:04 آنچه که ماه تولد در مورد سلامتی تان می‌گوید + عکس 13:55 سرقت از طلافروشی برای پرداخت مهریه! +عکس 13:50 سرقت ۳ میلیارد تومانی از فروشگاه کت و شلوار +عکس 13:50 دویچه وله: داعش همان وهابیت است 13:50 تسلا اولین مدل برای تولید انبوه را رونمایی کرد +عکس 13:50 رولز‌رویس را هم برق گرفت +عکس 13:48 بیماری کیمیا علیزاده چیست؟ فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۸۲۱۳/تصادف_خودرو_با_پل_عابر_سه_کشته_برجای_گذاشت_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: