Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@13:26:10 GMT

زرافه آفریقای جنوبی به باغ وحش صفادشت رسیدند + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۸۳۴۸/زرافه_آفریقای_جنوبی_به_باغ_وحش_صفادشت_رسیدند_فیلم

زرافه آفریقای جنوبی به باغ وحش صفادشت رسیدند + فیلم

‍‍‍‍‍‍

مساحت باغ وحش صفادشت در حال حاضر ۵ هکتار است که به زودی به ۱۰ هکتار خواهد رسید. جگوار، یوزپلنگ آفریقایی، اوریکس عربی، گورخر، اسب آبی، بلک‌باک و لاک‌پشت سولکاتا گونه‌هایی هستند که برای اضافه کردنشان به باغ وحش در حال برنامه‌ریزی هستیم. ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶ اجتماعی محیط زیست نظرات

به گزارش تسنیم، طی روزهای گذشته سه زرافه آفریقای جنوبی، به کشور وارد شده و در جایگاهی یک هکتاری در باغ وحش صفادشت کرج مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمی از سه زرافه تازه‌وارد به باغ وحش صفادشت را در ادامه مشاهده می‌کنید:

 

علیرضا شرفی، مدیر باغ وحش صفادشت در این باره به تسنیم می‌گوید: وقتی زرافه‌ها را در یکی از باغ وحش‌های روسیه دیدم تصمیم بگیرم مقدمات را برای میزبانی از این گونه جانوری زیبا در باغ وحش صفادشت فراهم کنم. خصوصا که در هیچ‌کدام از باغ وحش‌های کشور زرافه نگهداری نمی‌شود و قطعا مشاهده این حیوان منحصر‌به‌فرد برای مردم بسیار جذاب خواهد بود. دو زرافه ماده و یک زرافه نر یک ساله از مرکز تکثیر زرافه در آفریقای جنوبی خریداری کردیم که چند روزی است به جایگاهی یک هکتاری در باغ وحش منتقل شده‌اند.

وی اضافه می‌کند: مساحت باغ وحش صفادشت در حال حاضر 5 هکتار است که به زودی به 10 هکتار خواهد رسید. جگوار، یوزپلنگ آفریقایی، اوریکس عربی، گورخر، اسب آبی، بلک‌باک و لاک‌پشت سولکاتا گونه‌هایی هستند که برای اضافه کردنشان به باغ وحش در حال برنامه‌ریزی هستیم.

انتهای پیام/

R7856/P34399/S2,23/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۸۳۴۸/زرافه_آفریقای_جنوبی_به_باغ_وحش_صفادشت_رسیدند_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: