Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@13:51:54 GMT

استقبال از طرح غربالگری بینایی سنجی در همدان

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۶۰۸۵۲/استقبال_از_طرح_غربالگری_بینایی_سنجی_در_همدان

استقبال از طرح غربالگری بینایی سنجی در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ طرح غربالگری بینایی سنجی کودکان ۳ تا ۶ ساله آغاز شده و تاکنون ۴۰ هزار کودک همدانی معاینه شده است.

حاتمی ،کارشناس بهزیستی استان همدان گفت :در سطح استان ۷۵پایگاه غربالگری بینایی وجود دارد که از این تعداد ۹پایگاه دائمی است و به دستگاه غربالگری بینایی مجهز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود : سال گذشته بیش از ۷۰درصد کودکان یعنی ۵۰ هزارو ۷۰۰نفر از ۳تا ۶سال در این طرح پوشش داده شدند.

افشار ، کارشناس بهزیستی استان نیز گفت :در این طرح سازمان بهزیستی با پرداخت کمک هزینه عینک و عمل جراحی از بیماران نیازمند حمایت می کند.

انتهای پیام/ ش

طرح غربالگری بینایی سنجی در همدان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۰۸۵۲/استقبال_از_طرح_غربالگری_بینایی_سنجی_در_همدان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: