Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@19:13:17 GMT

اجرای ۱۲ کیلومتر شبکه فاضلاب در پردیسان قم

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۱۰۰۶/اجرای_۱۲_کیلومتر_شبکه_فاضلاب_در_پردیسان_قم

اجرای ۱۲ کیلومتر شبکه فاضلاب در پردیسان قم

به گزارش خبرگزاری مهر، علی جان صادق‌پور با اشاره به اقدامات گسترده شرکت آب و فاضلاب برای رفع مشکلات فاضلاب ساکنین مسکن مهر پردیسان در مدت کوتاه گفت: یکی از اقدامات انجام شده احداث تصفیه‌خانه فاضلاب محلی پردیسان با هدف جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب ۵۰۰ واحد مسکونی معادل ۲ هزار نفر است که همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به انعقاد قرارداد به منظور اجرای شبکه فاضلاب مسکن مهر پردیسان، اظهار داشت: ۷ قرارداد با ارزش بیش از ۲۲ میلیارد ریال به منظور ایجاد حدود ۳۰ کیلومتر شبکه در این منطقه منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه عملیات اجرایی لوله‌گذاری از ابتدای تیرماه آغاز و بیش از ۴۰ درصد پیشرفت داشته است، گفت: تاکنون حدود ۱۲ کیلومتر از پروژه به انجام رسیده است و امیدواریم در صورت رفع مشکلات این پروژه‌ها تا پایان سال به اتمام برسد.

وی به برخی از چالش‌های پیش روی این پروژه اشاره و خاطرنشان کرد: معارضین کشاورزی در مسیر خط اصلی کنار کانال انتقال سیلاب، کاهش اعتبارات و افزایش قیمت خرید مصالح و هزینه‌های اجرا را از جمله این چالش‌ها ذکر کرد.

صادق‌پور با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات فاضلاب مسکن مهر پردیسان به کار خواهیم بست یادآور شد: اقدامات در حال انجام برای رفع مشکل در کوتاه مدت است و برای رفع کامل این معضل، اعتبارات قابل توجهی نیاز است که امیدواریم با حمایت های مسئولان ملی و استانی این امر محقق شود.

کد خبر 4460633

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۱۰۰۶/اجرای_۱۲_کیلومتر_شبکه_فاضلاب_در_پردیسان_قم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: