Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@21:51:16 GMT

حجت الاسلام مختاری رئیس ستاد انتخابات آیت‌الله رئیسی در خراسان‌جنوبی شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۶۱۰۳۴/حجت_الاسلام_مختاری_رئیس_ستاد_انتخابات_آیت_الله_رئیسی_در_خراسان_جنوبی_شد

حجت الاسلام مختاری رئیس ستاد انتخابات آیت‌الله رئیسی در خراسان‌جنوبی شد

حجت الاسلام و المسلمین مختاری رئیس ستاد انتخابات آیت‌الله رئیسی در خراسان‌جنوبی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، همزمان با آغاز فعالیت های انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پس از تعیین مسئول ستاد تبلیغات آیت الله رئیسی در کل کشور، حجت الاسلام حسین مختاری به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در خراسان‌جنوبی منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین مختاری از چهره های خوش نام اصولگرایی در خراسان جنوبی به شمار می رود که استاد حوزه و دانشگاه در این استان است.

قرار است شاهد حضور آیت الله رئیسی در خراسان جنوبی ساعت 9:30 صبح روز سه شنبه در محل مصلای ابوالفضلی بیرجند برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۱۰۳۴/حجت_الاسلام_مختاری_رئیس_ستاد_انتخابات_آیت_الله_رئیسی_در_خراسان_جنوبی_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: