Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-24@11:13:53 GMT

اردوی فرهنگی ورزشی خانواده‌های کارکنان لشکر عملیاتی قم در دشت بهشت کرج

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۶۱۰۶۳/اردوی_فرهنگی_ورزشی_خانواده_های_کارکنان_لشکر_عملیاتی_قم_در_دشت_بهشت_کرج

اردوی فرهنگی ورزشی خانواده‌های کارکنان لشکر عملیاتی قم در دشت بهشت کرج


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، همزمان با میلاد سراسر شور حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) اردوی فرهنگی ورزشی خانواده‌های رزمندگان لشکر عملیاتی مردم پایه 17 علی بن ابی‌طالب(ع) قم به همت معاونت فرهنگی و قسمت تربیت‌بدنی این یگان در اردوگاه دشت بهشت کرج برگزار شد.
معاون فرهنگی و عملیات روانی لشکر عملیاتی در این زمینه گفت: در راستای منویات و سفارشات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه هر چه بیشتر خانواده‌های نیرو‌های مسلح و تلاش برای تحقق امر ایشان، برنامه‌های متنوعی را در طول سال برای خانواده‌های گرانقدر رزمندگان این یگان در نظر گرفته‌ایم که بحمدالله حمایت فرمانده لشکر را بدنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد علی محمدی در تشریح اردوی یک روزه دشت بهشت کرج اظهار داشت: به منظور افزایش نشاط و شادابی خانوده‌های کارکنان لشکر عملیاتی یک اردوی یک روزه در مجموعه دشت بهشت محمد شهر کرج اجرا شد که در این برنامه انواع برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی و ورزشی همراه با جوایز ارزنده برگزار شد.
وی افزود: در ابتدای این برنامه‌ها خانواده‌های عزیز ابتدا یک مسیر 1700 متری را در محیطی سرسبز طی کردند و سپس وارد مجتمع دشت بهشت شدند و بعد از یک نشست کوتاه دیگر برنامه‌ها تا پایان روز به اطلاع خانواده‌ها رسید.
محمدی خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی، دارت،‌ دو سرعت، شنا برای فرزندان و مسابقه حریم ریحانه با موضوع حجاب و تربیت فرزند برای دختران و همسران کارکنان در نظر گرفته شد و همچنین یک برنامه مفرح و تأثیرگذار دیگر با حضور عمه غزالی برای فرزندان و مادرانشان در دو نوبت برگزار شد که تمامی برنامه‌ها با استقبال بسیار خوبی برگزار شد.
معاون فرهنگی لشکر عملیاتی گفت: خانواده‌های از استخر سرپوشیده، زمین فوتبال چمن طبیعی و محیط بسیار زیبای این مجتمع بهره‌مند شدند و در همایش اختتامیه این اردوی یک روزه به بیش از 40 نفر از برترین‌های مسابقات مختلف فرهنگی هنری، جوایزی اهداء گردید.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۱۰۶۳/اردوی_فرهنگی_ورزشی_خانواده_های_کارکنان_لشکر_عملیاتی_قم_در_دشت_بهشت_کرج را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: