Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@09:48:00 GMT

نفرات برتر سیزدهمین ایده شو هرمزگان در شهر رودان معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۶۱۱۱۰/نفرات_برتر_سیزدهمین_ایده_شو_هرمزگان_در_شهر_رودان_معرفی_شدند

نفرات برتر سیزدهمین ایده شو هرمزگان در شهر رودان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، این رویداد با همکاری پژوهش سرای دانش آموزی شهید علی محمدی و هنرستان کشاورزی رودان توسط مرکز نوآوری پارک علم و فناوری هرمزگان برگزار شد.

صفایی مدیر آموزش و پرورش رودان در این رویداد با اشاره به اهمیت برگزاری رویداد ایده شو گفت: این رویداد با هدف گسترش فرهنگ نوآوری و خلاقیت، تقویت توان ارائه ایده های خوب و شکستن سد محافظه کاری در خلاقیت و توسعه نقش پارک علم و فناوری استان به عنوان سازمان حامی طبقه خلاق و فناور کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، دانش آموزان در این رویداد مشارکت بالایی داشتند که در همین ارتباط پس از اعلام فراخوان ایده شو، ۱۷۱ ایده دریافت شد.

در همین ارتباط حسین رئیسی مدیر مرکز نوآوری پارک علم و فناوری هرمزگان با اشاره به ایده های دریافت شده گفت: پس از داوری 10 ایده برتربا عنوان سیستم آب فشان اتوماتیک، از بین بردن علف های هرز در باغات با محلول صابون و نمک، جلوگیری از آتش سوزی در منازل با قطع نشت گاز، تسریع در خاموش کردن آتش در منازل، پمپاژ با استفاده از لوله های آب افشان، استفاده از دستگاه های هشدار دهنده، مهار آتش سوزی باغات، آژیر هوشمند، باران خاموش، چه کارکنیم که باغ آتش نگیرد، معرفی و در روز رویداد ارائه شد.

وی افزود: در پایان و پس از اعلام رای شرکت کنندگان و داوران حسین دستوری با ایده باران خاموش مقام اول، عبدالعلی خاکسار با ایده مهار آتش سوزی باغات مقام دوم و محبوبه بینا با ایده سیستم آب فشان اتوماتیک مقام سوم این رویداد را کسب کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۱۱۱۰/نفرات_برتر_سیزدهمین_ایده_شو_هرمزگان_در_شهر_رودان_معرفی_شدند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: