Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@10:45:00 GMT

توسعه زندگی قرآنی، وابسته به افزایش بصیرت در مردم است

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۶۳۱۳۳/توسعه_زندگی_قرآنی_وابسته_به_افزایش_بصیرت_در_مردم_است

توسعه زندگی قرآنی، وابسته به افزایش بصیرت در مردم است

یحیی راثی، استاد برجسته قرآن کریم، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: برای توسعه زندگی قرآنی باید بصیرت در مردم توسط عالمان به مفاهیم قرآنی افزایش دهیم و در واقع باید محتوی قرآن را در بین مردم گسترش دهیم تا زمینه برای گسترش زندگی قرآنی مهیا شود.


وی، قرآن را چراغی برای طی نمودن مسیر الهی دانست و افزود: قرآن خودش، خودش را تعریف میکند، چراغی است برای کسانی که می‌خواهند مسیر الهی را طی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: خدای متعال در قالب قرآن نحوه درس‌های زندگی کردن، دستورات الهی را داده که در صورت عمل نمودن به خلیفه الله خواهیم رسید.
راثی، از راه نیافتن شیطان به قلب درپی زندگی قرآنی گفت و ادامه داد: برای یک زندگی الهی و قرآنی اگر با قرآن زندگی کنیم، ویروس شیطانی را به قلبمان راه ندهیم سعادتمند و رستگار میشویم.
این مدرس قرآن یادآور شد: اگر زندگی را بر اساس قرآن تطبیق ندهیم از حیوان هم پست تر خواهیم شد.
راثی، با اشاره به فروده مولای متقیّان علی(ع) افزود: امیرالمومنین علی(ع) می فرمایند: حکومت ااصلاح نمیشود، مگر این که مردم اصلاح شوند و  مردم اصلاح نمی شوند مگر این که حاکمان اصلاح شوند.
استاد برجسته قرآن کریم، از زمان تحقق زدگی قرآنی خبر داد و تاکید کرد: زندگی قرآنی کامل زمانی تحقق خواهد یافت که امام زمان(عج) حکومت کنند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۳۱۳۳/توسعه_زندگی_قرآنی_وابسته_به_افزایش_بصیرت_در_مردم_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: