Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@02:33:19 GMT

تشریح ویژه‌برنامه‌های تبلیغات اسلامی رباط کریم در دهه فجر

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۶۳۱۴۸/تشریح_ویژه_برنامه_های_تبلیغات_اسلامی_رباط_کریم_در_دهه_فجر

تشریح ویژه‌برنامه‌های تبلیغات اسلامی رباط کریم در دهه فجر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رباط کریم برنامه‌های این اداره را در دهه فجر تبیین و تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی تولایی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رباط کریم در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی رباط نیوز، با اشاره به برنامه‌های این نهاد فرهنگی در ایام دهه فجر، اظهار داشت: تبلیغات اسلامی در راستای تحقق وظایف ذاتی و مأموریت خود، برنامه‌های مختلفی را در ایام‌الله دهه مبارک فجر پیش‌بینی و در دست اجرا دارد که برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در ایام دهه فجر و در راستای اهداف انقلاب اسلامی، از ظرفیت شبکه تبلیغی بهره‌گیری می‌شود و ظلم و ستم‌های رژیم پهلوی برای مردم تببین می‌شود.

حجت‌الاسلام تولایی عنوان کرد: از دیگر عناوین برنامه‌ها ارتقاء آگاهی و بصیرت مردم به ویژه جوانان و نوجوانان از طریق گفتمان‌های دینی، دوره‌های آموزشی، جلسات مشاوره است که این نیز در شهرستان اثرگذار است.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم جشن انقلاب در محافل دینی، ‌فرهنگی و قرآنی از دیگر برنامه‌های شهرستان رباط کریم به‌شمار می‌آید.   رئیس اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم یادآور شد: جذب و مشارکت مردمی به‌ویژه نسل جوان با استفاده از برنامه‌های متنوع مانند؛ مسابقه،‌ جشنواره‌ها، نمایشگاه کتاب و ارائه محصولات فرهنگی یکی دیگر از برنامه‌های این اداره در دهه فجر است که تاکنون در سال‌های گذشته توانسته موفق عمل کند.   حجت‌الاسلام تولایی در پایان تصریح کرد: جلسات پرسش و پاسخ و گفتمان دینی در مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، برگزاری مسابقات کتابخوانی و فرهنگی در کانون‌های فرهنگی _ تبلیغی، مؤسسات قرآنی و مساجد محل فعالیت روحانیون مستقر و بهره‌گیری از ظرفیت مساجد در اجرای هرچه با شکوه تر مراسم سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی از دیگر عناوین برنامه‌های این اداره در دهه فجر به‌شمار می‌آید.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۳۱۴۸/تشریح_ویژه_برنامه_های_تبلیغات_اسلامی_رباط_کریم_در_دهه_فجر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: