Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@10:40:22 GMT

عمل جراحی پادوانی بازیکن استقلال تهران با موفقیت انجام شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۶۳۱۹۱/عمل_جراحی_پادوانی_بازیکن_استقلال_تهران_با_موفقیت_انجام_شد

عمل جراحی پادوانی بازیکن استقلال تهران با موفقیت انجام شد

اهواز – ایرنا – دکترمحسن تقوی یکی از جراحان تیم پزشکی گفت: عمل جراحی لئوناردو پادوانی مدافع استقلال تهران با موفقیت انجام شد.

این جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پادوانی دیروز در هنگام بازی از ناحیه سر و گردن دچار ضربه شدید شده بود به گونه ای که بعد از ضربه وارد شدن با کاهش هوشیاری مواجه شده و با گردن بر روی زمین سقوط می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این موضوع سبب جابجایی مهره ششم بر روی هفتم شده که در ادامه شکستگی مهره ها و آسیب دیدگی نخاع را به همراه داشته است.
وی افزود: عمل جراحی وی ساعت 22 شنبه شب آغاز و تا پنج صبح یکشنبه در بیمارستان آپادانای اهواز با همراهی دکتر عیدی عبدالخانی و محسن خرمی جراحان ستون فقرات و دکتر سیاحی متخصص بیهوشی با موفقیت به پایان رسید.
دکتر تقوی بیان کرد: عمل جراحی وی خیلی خوب و موفقیت آمیز بود و گردن پادوانی از پشت و جلو جراحی شد اما باید برای مشخص شدن کامل وضعیت جسمانی مدافع استقلال منتظر بمانیم.
این جراح ستون فقرات گفت: وی از ناحیه نخاع آسیب دیده اما مشخص شدن میزان ریکاوری شدن این میزان صدمه دیدگی درآینده به حداقل سه ماه زمان نیاز دارد و با توجه به اینکه فشاری روی نخاع نیست و حداکثر آزادسازی نخاع انجام شده است امیدواریم زمان بهبودی وی کوتاه باشد.
وی اضافه کرد: به صورت کلی طیف آسیب دیدگی نخاع گسترده است و باید صبر کرد چون بیمارانی با این شدت آسیب دیدگی تا حدی ریکاوری کرده اند.
دکتر تقوی گفت: بیمار الان کاملا هوشیار است، از دستگاههای تنفس جداست و علائم حیاتی خوب و پایدار دارد و در بخش آی سی یو بیمارستان آپادانا بستری است.
لئوناردو پادوانی مدافع استقلال روز گذشته در جریان بازی استقلال تهران و فولاد دچارآسیب دیدگی شد و با کمک نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
3004/6064

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۳۱۹۱/عمل_جراحی_پادوانی_بازیکن_استقلال_تهران_با_موفقیت_انجام_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: