Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@23:18:38 GMT

بررسي بازي آشوب در مزرعه؛ تحت تعقيب

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۶۳۳۱۶/بررسی_بازی_آشوب_در_مزرعه_تحت_تعقیب

خبرگزاري آريا - گرايش توسعه دهندگان داخلي به تلفن هاي هوشمند و ساخت اپليکيشن هاي مختلف يکي از بهترين اتفاقاتي بوده که صنعت گيمينگ ايران تا حالا تجربه نموده است. طبيعتا خيلي از ماها دوست داريم تا همين عناوين را روي پي سي يا بقيه پلتفرم ها و با کيفيت جهاني ببينيم ولي همانگونه که مي دانيد، همچنان به دلايلي گوناگون خيلي از سازندگان به آن مرحله از توانايي نرسيده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما اسمارت فون ها همان پله هايي هستند که مي توانند صنعت سرگرمي را به اين درجه برسانند. خوشبختانه طي يک ماه گذشته هم بازي هاي ايراني خوبي انجام داديم که پيشرفت نسبت به گذشته با آن ها کاملا مشهود است. براي مطلب پيش رو تصميم گرفتيم روي يکي از همين عناوين دست گذاشته و با بررسي آن مي خواهيم بگوييم چگونه اين اپليکيشن خودش را از بازي هاي مشابه ايراني توانسته جدا کند.

پيش از پرداخت به المان هاي «آشوب در مزرعه»، بد نيست بدانيد نمونه هاي داخلي و همانند اين اپليکيشن خيلي کم هستند. جالب اينجاست پيش از ساخته استوديوي «ققنوس» هم معمولا براي داشتن يک تجربه مشابه بايد دست به دامان عناوين خارجي مي شديد. چون با مشکلات عجيب آن ها، نمي توانستيد طعم واقعي اين سبک را بچشيد. ولي خوب با آشوب در مزرعه خيلي از آن نقطه ضعف ها را نمي بينيد و با عنواني همگام با کيفيت جهاني رو به رو هستيد.
خوب بياييد از اين حرف ها فاصله بگيريم و از بخش هاي مختلف ساخته استوديوي ققنوس بگوييم. ابتدا داستان؛ اتفاقات آشوب در مزرعه از آنجا استارت مي خورند که بچه شخصيت اصلي را بيگانگان ربوده و حالا شما بايد براي نجات او دست به يک ماجراجويي خطرناک بزنيد. گفتيم خطرناک، چون اين بيگانگان حيواناتي که داشتيد را جهش يافته نموده و آن ها بزرگترين سد کنوني اين ماجراجويي هستند.

آشوب در مزرعه عنواني رکوردي است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۳۳۱۶/بررسی_بازی_آشوب_در_مزرعه_تحت_تعقیب را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: