Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@19:03:36 GMT

جدیدترین قیمت طلا و سکه

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۳۳۳۵/جدیدترین_قیمت_طلا_و_سکه

جدیدترین قیمت طلا و سکه

خبرگزاری ایسنا: ابراهیم محمدولی، در ارتباط با جدیدترین وضعیت قیمت سکه و طلا در بازار امروز (شنبه) اظهار کرد: قیمت هر مثقال طلای ۱۷ عیار در حال حاضر معادل یک میلیون و ۵۹۰ هزار تومان است و هر گرم طلای ۱۸ عیار قیمتی معادل ۳۸۹ هزار تومان دارد.

وی ادامه داد: قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید معادل چهار میلیون و ۵۰ هزار تومان است و سکه طرح قدیم با قیمتی معادل سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که قیمت نیم‌سکه دو میلیون و ۳۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و سکه گرمی ۶۶۰ هزار تومان است.

به گفته رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر همچنین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۲۲۲ دلار رسیده است.

محمدولی با اشاره به این‌که قیمت‌ها در اواخر ساعات امروز نسبت به اوایل صبح مقداری افزایشی شده است، خاطرنشان کرد: اگر قیمت طلا و سکه در همین حد نوسان داشته باشد، این نوسانات آزاردهنده نیست و باید بدانیم که قیمت‌ها نسبت به اوایل هفته گذشته و قبل‌تر از آن، کاهش چشمگیری داشته است و نوسانات این چنینی در بازار قابل انتظار است.

وی خاطرنشان کرد: اگر بتوان قیمت ارز را به خوبی مدیریت کرد تا ثبات آن حفظ شود، نوسانات در بازار سکه و طلا نیز بسیار کم خواهد بود و شاهد افزایش یا کاهش یکباره قیمت‌ها نخواهیم بود.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۳۳۳۵/جدیدترین_قیمت_طلا_و_سکه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: