Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@02:06:24 GMT

شادپیمایی عروسک‌ها در سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۳۳۵۲/شادپیمایی_عروسک_ها_در_سرپل_ذهاب_و_ثلاث_باباجانی

شادپیمایی عروسک‌ها در سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی

شادپیمایی عروسک ها در 2 شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی از صبح امروز شنبه به میزبانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه آغاز و تا عصر همین روز ادامه دارد. کرمانشاه فردا میزبان شادپیمایی عروسک هاست

«مهناز فتاحی»، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در مراسم آغاز این شادپیمایی گفت: این مراسم امروز 26 آبان در شهرهای سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی و فردا یکشنبه 27 آبان نیز در شهر کرمانشاه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۲۰ عروسک درقالب 13گروه هنری از استان های خوزستان، همدان، لرستان، قم، کردستان، تهران، اصفهان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، مرکزی و منطقه آزاد الوند در این مراسم شرکت دارند.

وی با بیان اینکه 2 گروه عروسک گردان به شهرستان ثلاث باباجانی برای دلجویی از زلزله زدگان اعزام شده است، افزود: این گروه ها امروز اجرای برنامه دارند، همچنین در این برنامه آیین باران خواهی هم برگزار می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه همچنین تصریح کرد: نخستین گروه سرود موسیقی کودکان کرمانشاه نیز در این 2 روز اجرا دارند و همچنین گروه عروسک گردانی عروسک «کاکه» نیز برنامه گروهی دارد. در برنامه ملی شادپیمایی حضور برای عموم مردم آزاد است و خانواده ها می توانند به همراه کودکان در این گردهمایی حضور پیدا کنند.

شادپیمایی عروسک ها فردا یکشنبه 27 آبان در محل ورزشگاه امام (ره) بلوار طاق بستان در شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد و در ورودی مسکن مهر دولت آباد، اجماع و اجرای همه عروسک ها خواهد بود./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۳۳۵۲/شادپیمایی_عروسک_ها_در_سرپل_ذهاب_و_ثلاث_باباجانی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: