Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@06:30:16 GMT

جشن تکلیف دانش آموزان دختر شاهرودی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۶۳۳۷۳/جشن_تکلیف_دانش_آموزان_دختر_شاهرودی_برگزار_شد

جشن تکلیف دانش آموزان دختر شاهرودی برگزار شد

همزمان با عید سعید مبعث جشن تکلیف دانش آموزان دختر پایه سوم مدارس شاهرود برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نسل شاهوار شاهرود همزمان با مبعث پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله دانش آموزان دختر پایه سوم مدارس ابتدایی شاهرود جشن تکلیف و عبادت خود را در تالار شقایق های دانشگاه صنعتی شاهرود جشن گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید باباخانی سرپرست اداره آموزش و پرورش شاهرود در حاشیه این مراسم به خبرنگار نسل شاهوار گفت: جشن تکلیف دانش آموزان دختر پایه سوم مدارس ابتدایی شاهرود برای کاهش برخی هزینه ها صورت متمرکز برگزار شد.

وی با تاکید بر نقش خانواده ها در آموزش رعایت واجبات دینی به فرزندان خود اظهار کرد: خانواده ها باید از ابتدا حفظ حجاب، رعایت واجبات دینی و ترک محرمات، پرهیز از نامحرم و آداب و رسومی که در یک خانواده ایرانی- اسلامی حاکم است را به دختران خود بیاموزند.

سرپرست اداره آموزش و پرورش شاهرود افزود: دختران امروز ما مادران آینده این مرز و بوم هستند و خانواده ها باید با تربیت صحیح و آموزش ارزش های اسلامی، انسانی و آموزش های دینی نسبت به تربیت نسل آینده همت گمارند تا سعادت و خوشبختی نسل های آینده تضمین شود.

باباخانی به نقش کلیدی آموزش و پرورش در آموختن آموزه های دینی به دانش آموزان نیز اشاره کرد و افزود: کلاس های درسی دانش آموزان در مدارس نیز نباید تنها صرفا به آموختن مسائل علمی و درسی معطوف شود بلکه نقش اساسی تر آموزش و پرورش، معلمان و مربیان در کنار مسائل علمی و آموزشی تربیت دانش آموزان، آموزش مسائل دینی و انجام فعالیت های فرهنگی متناسب با تربیت اسلامی به دانش آموزان است.

وی ترویج فرهنگ دینی و قرآنی، توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در مدارس، آشنایی دانش آموزان با احکام اولیه دین اسلام و ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی را از اهداف برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان عنوان کرد.

قرائت سوگندنامه جشن عبادت توسط دانش آموزان شرکت کننده در مراسم، بیان احکام شرعی، اجرای سرود و نمایش و اقامه نماز ظهر و عصر در انتهای مراسم از مهم ترین برنامه های فرهنگی اجرا شده در مراسم جشن تکلیف دانش آموزان دختر مدارس شاهرود بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۳۳۷۳/جشن_تکلیف_دانش_آموزان_دختر_شاهرودی_برگزار_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: