Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@18:05:14 GMT

بهره برداری از مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست در مهاباد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۶۳۴۰۵/بهره_برداری_از_مرکز_نگهداری_کودکان_بی_سرپرست_در_مهاباد

بهره برداری از مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست در مهاباد

به گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازمهاباد،مدیر خیریه ژین و مرکز نگهداری کودکانکودکان بی سرپرست و بد سرپرست مهاباد گفت:به همت خیرین نوعددوست ؛موفق به بهره برداری از سومین مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست در این شهرستان شدیم.

قهوه ای افزود:در این مرکز 20 نفر دختر بی سرپرست نگهداری می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن دعوت خیرین مهابادی به همکاری بیشتر برای احداث سرپناه های امن نگهداری و آموزشی تربیتی این کودکان افزود:این مرکز در زمینی با مساحت 450 متر مربع و زیربنای یک هزار و 500 مترمربع احداث شده است.

برای این مرکز اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/خ

بهره برداری از مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست مهاباد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۳۴۰۵/بهره_برداری_از_مرکز_نگهداری_کودکان_بی_سرپرست_در_مهاباد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: