Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@21:37:05 GMT

بررسی پرونده جنایت پارک گلزار/ قاتل تحت تعقیب پلیس

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۳۴۴۲/بررسی_پرونده_جنایت_پارک_گلزار_قاتل_تحت_تعقیب_پلیس

بررسی پرونده جنایت پارک گلزار/ قاتل تحت تعقیب پلیس

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از آغاز تحقیقات پلیس آگاهی پایتخت در پرونده جنایت پارک گلزار جهت دستگیری قاتل خبر داد و گفت: ساعت ۲۲ روز جمعه مورخ ۱۸ آبان ماه سال جاری وقوع یک فقره فوت ناشی از اصابت ضربه جسم تیز به کلانتری ۱۱۰ شهدا اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: با حضور ماموران کلانتری ۱۱۰ شهدا در بیمارستان به آنها اعلام شد که جوانی ۲۷ ساله بر اثر اصابت ضربه جسم تیز به قسمت چپ سینه فوت کرده است.

معاون جنایی پلیس آگاهی پایتخت در ادامه گفت: پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد تشکیل و موضوع به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد.

وی تصریح کرد: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در همان تحقیقات اولیه اطلاع پیدا کردند که مقتول در داخل پارک گلزار طی یک درگیری با سرنشین یک موتورسیکلت مورد اصابت ضربه چاقو قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

سرهنگ گودرزی گفت: در تحقیقات از دوستان مقتول که شاهدان صحنه جنایت هم بودند مشخص شد که مقتول همراه آنها در داخل پارک حضور داشته و پس دقایقی یکی از بچه های محل با یک دستگاه موتورسیکلت وارد پارک شد و بی هیچ مقدمه ای به سمت مقتول رفته و با چاقو ضربه ای به مقتول زده و پس از آن به سرعت از محل متواری شده است.

وی در پایان تصریح کرد: با شناسایی محل سکونت متهم پرونده در محدوده خیابان پیروزی، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به این محل رفته و مطلع شدند متهم پس از ارتکاب جنایت از این محل متواری شده است. با انجام هماهنگی های لازم با بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران بزرگ تحقیقات جهت دستگیری قاتل فراری در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۳۴۴۲/بررسی_پرونده_جنایت_پارک_گلزار_قاتل_تحت_تعقیب_پلیس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: