Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@15:09:17 GMT

آغاز تحقیقات پلیسی در پرونده قتل پارک گلزار

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۳۴۴۳/آغاز_تحقیقات_پلیسی_در_پرونده_قتل_پارک_گلزار

آغاز تحقیقات پلیسی در پرونده قتل پارک گلزار

ساعت ۲۲ روز جمعه مورخ ۱۸ آبان سال جاری وقوع یک فقره فوت ناشی از اصابت ضربه جسم تیز به کلانتری ۱۱۰ شهدا اعلام شد.

با حضور مامورین کلانتری در بیمارستان به آن‌ها اعلام شد که جوانی ۲۷ ساله بر اثر اصابت ضربه جسم تیز به قسمت چپ سینه فوت کرده است؛ بر همین اساس پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد تشکیل و موضوع به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارآگاهان این اداره در همان تحقیقات اولیه اطلاع پیدا کردند که مقتول در داخل پارک گلزار طی یک درگیری با سرنشین یک موتورسیکلت مورد اصابت ضربه چاقو قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

در تحقیقات از دوستان مقتول (شاهدان صحنه جنایت) به کارآگاهان اعلام شد که مقتول همراه آن‌ها در داخل پارک حضور داشته که یکی از بچه محل‌ها با یک موتورسیکلت وارد پارک شده و بی‌هیچ مقدمه‌ای به سمت مقتول رفته، با چاقو ضربه‌ای به مقتول زده و پس از آن به سرعت از محل متواری شده است.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با شناسایی محل سکونت متهم پرونده در محدوده خیابان پیروزی، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به این محل مراجعه کرده و اطلاع پیدا کردند متهم پس از ارتکاب جنایت از این محل متواری شده است؛ لذا هماهنگی لازم با بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران انجام شد و تحقیقات جهت دستگیری قاتل فراری در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۳۴۴۳/آغاز_تحقیقات_پلیسی_در_پرونده_قتل_پارک_گلزار را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: