Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@06:57:43 GMT

اقدام فجیع مواد فروش آمریکایی با دختر ۱۸ ساله

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۶۳۵۰۰/اقدام_فجیع_مواد_فروش_آمریکایی_با_دختر_۱۸_ساله

اقدام فجیع مواد فروش آمریکایی با دختر ۱۸ ساله

پلیس آمریکا مدعی شد یک فروشنده مواد مخدر یک نوجوان دختر ۱۸ ساله را به طرز فجیعی به قتل رسانده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ماسال نیوز، پلیس آمریکا مدعی شد یک فروشنده مواد مخدر یک نوجوان دختر ۱۸ ساله را به طرز فجیعی به قتل رسانده است. براون والرا متهم به دادن مواد مخدر  به آلیسا میونهدا، ۱۸ ساله و سپس تجاوز جنسی به وی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جنایتکار آمریکایی پس از تجاوز به این دختر نوجوان به جای کمک به او اقدام به عکس گرفتن از بدن به رعشه افتاده اش می کند و سپس درباره این کار فجیع به دوستانش پیامک می زند: «من فکر می کنم او عصبانی است، هنوز نفس می کشد».

این جنایتکار اعتراف کرده است که مرگ دختر ۱۸ ساله در اثر تجاوز به او صورت گرفته است.

والرا اکنون متهم است با وجود اینکه می دانسته  آلیسا نفس می کشد و زنده است کمک نکرده است.

پس از مرگ آلیسا، متهم برای فرار از پلیس پیکر دختر جوان را در یک جعبه پیاز قرار داد و برای اینکه جسد در این جعبه جا شود پاهای او را شکست و سپس جعبه را در زمین دفن کرد اما پیام والرا به دوستانش و پیام فیس بوکی مادر آلیسا منجر به این شد که همکار والرا موضوع را به پلیس گزارش دهد و این متهم جنایتکار دستگیر شود.

منبع: نیودیلی نیوز

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۳۵۰۰/اقدام_فجیع_مواد_فروش_آمریکایی_با_دختر_۱۸_ساله را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: