Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@10:39:26 GMT

بیرجند| مادر شهیدان نوربخش به فرزندان شهیدش پیوست

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۴۷۸۰/بیرجند_مادر_شهیدان_نوربخش_به_فرزندان_شهیدش_پیوست

بیرجند| مادر شهیدان نوربخش به فرزندان شهیدش پیوست

مادر شهیدان نوربخش روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست. ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، فاطمه‌کبری بیک‌زاده مادر شهیدان نوربخش روز گذشته در سن 84 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع و تدفین این مادر شهید امروز دوشنبه ساعت 15 در محل سالن اجتماعات غسالخانه بیرجند برگزار می‌شود و در قطعه یک گلزار شهدای بیرجند در کنار فرزندان شهیدش به خاک سپرده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید محمدهادی نوربخش در 19 سالگی در سال 1359 در نوار مرزی افغانستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و شهید محمدحسن نوربخش در سن 17 سالگی  خرداد 1361 در آزادسازی خرمشهر به شهادت رسید.

انتهای پیام/ح

R41348/P1357/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۴۷۸۰/بیرجند_مادر_شهیدان_نوربخش_به_فرزندان_شهیدش_پیوست را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: