Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@14:00:39 GMT

پیام تسلیت درگذشت دکتر سید تقی نوربخش و عبدالرحمان تاج الدین

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۴۷۸۱/پیام_تسلیت_درگذشت_دکتر_سید_تقی_نوربخش_و_عبدالرحمان_تاج_الدین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،​متن پیام آقای صالحی به این شرح است: 

وَمَنْ يَخْرُجْ مِنْ بَيْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ يُدْرِكْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ ۗ وَكَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحیما


با نهایت تاسف و تألم اطلاع یافتم آقایان دکتر نوربخش و دکتر تاج الدین در اثر سانحه دلخراش تصادف رانندگی و به حکم تقدیر الهی، دعوت حق را لبیک گفته و به دیار معبود شتافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این عزیزان از خدمتگزاران خدوم و پاک دست نظام اسلامی و تلاشگران عرصه خدمت به مردم ایران بویژه کارگران زحمتکش و عزیز بودند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده های معزز نوربخش و تاج الدین، از درگاه احدیت متعال برای آن عزیزان از دست رفته علو درجات و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسألت می نمایم.


علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۴۷۸۱/پیام_تسلیت_درگذشت_دکتر_سید_تقی_نوربخش_و_عبدالرحمان_تاج_الدین را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: