Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@09:54:50 GMT

جذب گردشگران خارجی موجب ارزآوری خواهد شد / شناساندن فرهنگ غنی گیلان به مردم سایر کشورها از طریق جلب توریست

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۴۸۳۵/جذب_گردشگران_خارجی_موجب_ارزآوری_خواهد_شد_شناساندن_فرهنگ_غنی_گیلان_به_مردم_سایر_کشورها_از_طریق_جلب_توریست

جذب گردشگران خارجی موجب ارزآوری خواهد شد / شناساندن فرهنگ غنی گیلان به مردم سایر کشورها از طریق جلب توریست

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ دکتر شهرود امیر انتخابی مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان در نخستین همایش جامعه هتلداران گیلان اظهار داشت : صنعت گردشگری امروزه در دنیا یک مقوله ی فرا ملی و مهم تلقی می شود.

وی با بیان اینکه در حوزه ی گردشگری باید برنامه ریزی های منسجم داشته باشیم ، گفت : همایش هایی نظیر همایش جامعه هتلداران گیلان به ما کمک می کند تا از طریق فعالان صنعت گردشگری به راهکارها و سیاست گذاری های بهتری در این حوزه برسیم و رسالت خود را به نحو احسن انجام دهیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر انتخابی جذب گردشگر را از مهمترین مسایل صنعت گردشگری گیلان خواند و افزود : یکی از نگرانی های فعالان حوزه ی هتلداری گیلان کاهش جذب گردشگران برای اقامت در هتل هاست و نباید این امر تهدیدی برای این سرمایه گذاران محسوب شود .

وی به راههای برون رفت از معضلات اشاره کرد و گفت : باید درصنعت گردشگری استان گیلان به دنبال جذب گردشگران خارجی باشیم تا شاهد تولید ثروت ، ارز آوری و اشتغالزایی از این طریق باشیم .

مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان ادامه داد : مطالعاتی در اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان صورت گرفته تا با ثبت جهانی یک میراث کهن از گیلان بتوانیم گردشگران خارجی را به این استان جلب کنیم .

امیر انتخابی اضافه کرد : اگر چه ورود گردشگران داخلی نیز به استان مفید است و پذیرایی از گردشگران داخلی یکی از دغدغه های ماست اما به نوبه ی خود باید برای ایجاد زیر ساخت های مطلوب و در حد استانداردهای جهانی برای جلب گردشگران خارجی تلاش کنیم.

وی تصریح کرد : آداب و رسوم و سنت های مردم گیلان زمانی بیشتر شناخته می شود که بتوانیم مردم سایر کشورها را به این استان جذب کنیم .

 

 

خبرنگار: ماریا اخوان

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۴۸۳۵/جذب_گردشگران_خارجی_موجب_ارزآوری_خواهد_شد_شناساندن_فرهنگ_غنی_گیلان_به_مردم_سایر_کشورها_از_طریق_جلب_توریست را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: