Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@22:34:49 GMT

بيوگرافي آن ماري سلامه بازيگر لبناني + تصاوير

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۴۸۴۹/بیوگرافی_آن_ماری_سلامه_بازیگر_لبنانی_تصاویر

بيوگرافي آن ماري سلامه بازيگر لبناني + تصاوير

خبرگزاري آريا -
تصاوير آن ماري سلامه
آن ماري سلامه بازيگر لبناني بازيگر است که بازيگري را از موسسه هنري و با تئاتر شروع کردم . آن ماري سلامه در اولين تجربه بازيگري براي سينماي ايران در فيلم آوازهاي سرزمين من که محصول مشترک ايران و لبنان به کارگرداني عباس رافعي جلوي دوربين رفت.
بيوگرافي آن ماري سلامه:
آن ماري سلامه متولد 1990 در روستاي فاريا، کشور لبنان لبنان، بازيگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ماري سلامه فارغ التحصيل فوق ليسانس هنرهاي نمايشي و تحصيل کرده موسسه هنرهاي زيباي لبنان مي باشد.
آن ماري سلامه با استعداد ذاتي خود در بازيگري توانست در آثار تاريخي و مدرن از طريق نقش هاي مختلف با کارگردان هاي مشهور لبناني، ژاپني، سوري، مصري و ايراني کار کند. وي بازيگري را از موسسه هنري و با تئاتر شروع کرده است.
سپس بصورت جدي فعاليت او بعنوان دستيار کارگردان در سينماي لبنان آغاز شد، آن ماري سلامه با فيلم Galata Omri شناخته شده و در فيلم ريشه در نقش هانادي دختر مورد تجاوز شده بسيار درخشيد.
آن ماري سلامه در اولين تجربه بازيگري براي سينماي ايران در فيلم آوازهاي سرزمين من که محصول مشترک ايران و لبنان به کارگرداني عباس رافعي جلوي دوربين رفت و حوالي پاييز دومين تجربه اين بازيگر براي بازي در فيلم هاي ايراني است.
آن ماري سلامه بازيگر لبناني
چالش يادگيري زبان فارسي براي آن ماري سلامه
آن ماري سلامه در گفتگوي تصويري خود در اشاره به صحبت کردن با زبان فارسي گفت: زبان فارسي زبان مادري من نيست. پس از انتخاب براي بازي در اين نقش و سفر به ايران، از صفر شروع کردم و چيزي به جز سلام و عليک نمي دانستم. بعضي اوقات از دستيار کارگردان يا کارگردان کمک مي گرفتم که جمله فارسي را به من بگويند و من پس از آنها تکرار و احساساتم را به آن اضافه مي کردم. علي رغم اين مشکلات با پيشرفت فيلمبرداري، کم کم زبان فارسي براي من آسان تر شد و از فيلمبرداري بيشتر لذت بردم. اما مسئوليت و فشار روي من بيشتر شده بود.
چالش خيلي بزرگي بود و سختي ها شروع شد، چون از سر صحنه که برمي گشتم مي بايست سکانس هاي فردا را حفظ و تمرين مي کردم. اما برخي اوقات، بدليل آنکه سر صحنه يکباره تصميم گرفته مي شد که يک سکانس که قبلا تمرين نکرده بودم را ضبط کنند، کار براي من سخت تر مي شد.
عکس هاي آن ماري سلامه:
عکس هاي آن ماري سلامه
عکس هاي آن ماري سلامه بازيگر لبناني
تصوير آن ماري سلامه
بازي آن ماري سلامه در سريال حوالي پاييز
گردآوري: بخش بازيگران بيتوته


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۴۸۴۹/بیوگرافی_آن_ماری_سلامه_بازیگر_لبنانی_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: