Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@23:10:23 GMT

بازسازی واقعه «غدیر تا کربلا» درهمدان

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۴۹۵۶/بازسازی_واقعه_غدیر_تا_کربلا_درهمدان

‍‍‍‍‍‍

دریافت 4 MB

به گزارش خبرنگار مهر، واقعه «غدیر تا کربلا» به کارگردانی محمد جواد کبودرآهنگی در همدان بازسازی و شبیه‌سازی شده و این روزها در مرکز بین المللی همایش های قرآنی به روی صحنه می رود.

در این نمایش خطبه پیامبر(ص) اجرا می شود تا مردم از نزدیک فضای ترسیم شده غدیر را ببینند.

کارگردان این نمایش گفت: این نمایش بازسازی وقایع مربوط به غدیر و کربلا است و جنبه دراماتیک ندارد بلکه وقایع تاریخی به تصویر کشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد جواد کبودرآهنگی افزود: در این نمایش چند تابلو در خصوص تولد حضرت علی (ع) در کعبه، غدیر و هجرت پیامبر و فتح مکه به نمایش گذاشته می شود و همچنین مرثیه‌ای در خصوص عاشورا و حضرت علی اصغر و زینب کبری (س) به اجرا در می آید.

کبودرآهنگی با بیان اینکه این نمایش با حضور تعدادی از بازیگران گروه نمایشی بوعلی و تعدادی از هنرمندان استان اجرا می شود، افزود: در این نمایش سعی شده با استفاده از موسیقی و صدا فضا را القا کنیم.

کد خبر 4425253

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۴۹۵۶/بازسازی_واقعه_غدیر_تا_کربلا_درهمدان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: