Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@22:46:50 GMT

جشنواره غذای سالم دانش ‏آموزی در میبد به روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۶۵۹۷۸/جشنواره_غذای_سالم_دانش_آموزی_در_میبد_به_روایت_تصویر

جشنواره غذای سالم دانش ‏آموزی در میبد به روایت تصویر

به مناسبت هفته جهانی تغذیه جشنواره "غذای سالم دانش ‏آموزی" در آموزشگاه دخترانه امام حسین(ع) میبد برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میبد خبر،  جشنواره غذای سالم با بیش از 80 نوع غذا در آموزشگاه دخترانه امام حسین(ع) توسط مدیریت و دانش آموزان این آموزشگاه و با حضور دکتر مهدی حفیظی رئیس شبکه بهداشت و درمان و علی اصغر دهقانپور معاونت اداره جهاد کشاورزی میبد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر حفیظی در حاشیه این جشنواره غذایی بیان داشت: هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی و معرفی دانش آموزان با غذاهای سنتی و سالم و ترغیب آنان به مصرف این نوع غذاها و کاهش مصرف غذاهای فست فودی می باشد.

وی افزود: متاسفانه رغبت دانش آموزان به استفاده از فست فودها و غذاهای ناسالم بسیار زیاد است. 

رئیس شبکه بهداشت و درمان میبد با بیان اینکه گرایش خانواده ها به غذاهای فست فودی سلامت دانش آموزان را به خطر می اندازد، گفت: ترویج تغذیه سالم و استفاده از غذاهای خانگی برای سلامت خانواده ها بسیار مهم است. در دنیای امروز مساله تغذیه و رابطه آن با سلامتی و بهداشت بدن اهمیت اساسی یافته است زیرا پایه و بنیان یک زندگی موفق و سرشار از تلاش و سازندگی را تشکیل می دهد.

وی اظهار داشت: این جشنواره در همین راستا و با همکاری مسئولین آموزشگاه و با مشارکت بیش از 120 دانش‌ آموز دوره متوسطه برگزار شد.

دکتر حفیظی در پایان تصریح داشت: جلب مشارکت و واگذاری برنامه ها با حضور دانش آموزان در ابعاد مختلف باید همواره مورد توجه مسئولان آموزش و پروزش و فعالان عرصه تعلیم و تربیت قرار گیرد.

درجوار این نمایشگاه دانش آموزان در کارگاههای آموزشی تدارک دیده شده با نحوه تهیه انواع غذای سالم آشنا شدند.

انتهای پیام/اد

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۵۹۷۸/جشنواره_غذای_سالم_دانش_آموزی_در_میبد_به_روایت_تصویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: