Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@10:20:39 GMT

مراسم سالروز شهادت شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۶۵۹۸۲/مراسم_سالروز_شهادت_شهدای_مدافع_حرم_استان_کرمانشاه_برگزار_می_شود

مراسم سالروز شهادت شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه برگزار می‌شود

کرمانشاه- مراسم سالروز شهادت شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه؛ شهید صادق یاری، شهید سجاد حبیبی و شهید حمزه کاظمی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم سالروز شهادت شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه، شهید صادق یاری، شهید سجاد حبیبی و شهید حمزه کاظمی برگزار می‌شود.

این مراسم روز چهارشنبه بیست و سوم اسفندماه در گلزار شهدای کرمانشاه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام ماندگاری سخنران این مراسم معنوی خواهد بود و حاج احمد واعظی مداح این محفل معنوی خواهد بود.

از استان کرمانشاه ۱۴ مدافع حرم در دفاع از حریم آل الله به شهادت رسیدند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۵۹۸۲/مراسم_سالروز_شهادت_شهدای_مدافع_حرم_استان_کرمانشاه_برگزار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: