Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:03:38 GMT

پارلمان لیبی حمله تروریستی به راهپیمایان در بنغازی را محكوم كرد/در خواست كمك از سازمان ملل و سازمان های منطقه ای

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | کد خبر: ۲۱۵۶۶۰۶۶/پارلمان_لیبی_حمله_تروریستی_به_راهپیمایان_در_بنغازی_را_محکوم_کرد_در_خواست_کمک_از_سازمان_ملل_و_سازمان_های_منطقه_ای

تهران-ایرنا- رییس پارلمان لیبی حمله تروریستی به راهپیمایان در بنغازی را محكوم كرد و از سازمان ملل ، اتحادیه كشورهای عربی و آفریقا برای مبارزه با پدیده تروریسم كمك خواست..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۶۰۶۶/پارلمان_لیبی_حمله_تروریستی_به_راهپیمایان_در_بنغازی_را_محکوم_کرد_در_خواست_کمک_از_سازمان_ملل_و_سازمان_های_منطقه_ای را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: