Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@10:06:17 GMT

بيوگرافي مونا کرمي

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۶۰۸۲/بیوگرافی_مونا_کرمی

بيوگرافي مونا کرمي

خبرگزاري آريا -
عکس هاي مونا کرمي
مونا کرمي، زاده 18 آذر سال 1396 در رشت، بازيگر مي باشد. مونا کرمي بازيگري را از سن 9 سالگي با تئاتر آغاز نمود و در سريال حوالي پاييز در نقش شيوا معروف شد.
مونا کرمي متولد 18 آذرماه سال 1369 مي باشد. او اصالتا شمالي است و اهل رشت مي باشد. خانواده مونا کرمي چهار نفره است و او يک برادر به اسم مجيد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مونا کرمي علاقه زيادي به تماشاي فوتبال دارد اما ورزش مورد علاقه‌اش تنيس است. مونا بسيار کتاب خوان است و به ادبيات کلاسيک جهان علاقه‌منداست.
غذاي مورد علاقه مونا کرمي ماکاروني است وي آشپزي‌ خودش خوب است. او در کارهايش هميشه مورد حمايت پدرش بوده و خودش در مصاحبه‌اي گفته‌ است اگر پشتوانه حمايت پدر را نداشت ممکن بود نتواند به آرزوهايش برسد.
تصاوير مونا کرمي
فعاليت هنري مونا کرمي:
مونا کرمي بازيگري را از سن 9 سالگي با تئاتر آغاز نمود. و اولين بار با سريال بيمار استاندارد ساخته سعيد آقاخاني در سال 95 در ميان مخاطبان تلويزيون شناخته شد.
مونا کرمي در سريال بيمار استاندارد در نقش سحر با بازيگراني چون امير غفارمنش ، بابک حميديان ، جواد عزتي ، عليرضا خمسه ، حسين محب اهري ، شيلا خداداد و ... همبازي بود.
مونا کرمي در فاصله بين بازي در سريال بيمار استاندارد تا سريال حوالي پاييز در چند نمايش روي صحنه رفت.
سريال حوالي پاييز ساخته حسين نمازي دومين سريال مونا کرمي در تلويزيون است که او در اين سريال با رويا تيموريان ، ليلا اوتادي ، حسين مهري ، آن ماري سلامه و ... همبازي است.
تصاوير مونا کرمي:
مونا کرمي و جوانه دلشاد
عکس هاي جديد مونا کرمي
پدر و برادر مونا کرمي
مادر و برادر مونا کرمي
عکس هاي مونا کرمي و حسين مهري
عکس مونا کرمي و ليلا اوتادي
مونا کرمي و رويا تيموريان
گردآوري: بخش بازيگران بيتوته

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۶۰۸۲/بیوگرافی_مونا_کرمی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: