Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@09:50:13 GMT

سیر نزولی قیمت طلا در قزوین

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۶۰۹۱/سیر_نزولی_قیمت_طلا_در_قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین، رییس اتحادیه طلا و جواهر و رسته‌های وابسته در قزوین گفت: هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار قزوین با ۴ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش نسبت به روز پنجشنبه، ۳۴۶ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد.
فرج زاده افزود: روز پنجشنبه هم طلا، ۳۵۰ هزار و ۹۰۰ تومان فروخته شد.
او اضافه کرد: سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم هم بدون تغییر، ۳ میلیون و ۷۷۵ هزار تومان خرید و فروش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اتحادیه طلا و جواهر و رسته‌های وابسته در قزوین گفت: همچنین نیم سکه بهار آزادی یک میلیون و ۹۴۵ هزار تومان و ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و ۹۰ هزار تومان فروخته شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۶۰۹۱/سیر_نزولی_قیمت_طلا_در_قزوین را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: