Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@06:26:01 GMT

پایان تصویربرداری فصل دوم «رالی ایرانی ۲» در قشم + عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۶۱۰۲/پایان_تصویربرداری_فصل_دوم_رالی_ایرانی_۲_در_قشم_عکس

پایان تصویربرداری فصل دوم «رالی ایرانی ۲» در قشم + عکس

ضبط فصل دوم فیلم مسابقه «رالی ایرانی» با اجرای فرزاد حسنی در جزیره قشم به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی «رالی ایرانی»، ضبط فصل دوم این فیلم مسابقه که پس از ۶ سال به کارگردانی آرش معیریان در شمال کشور کلید خورد، با اجرای فرزاد حسنی در جزیره قشم ادامه پیدا کرد و پس از ضبط در چندین لوکیشن به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت‌کنندگان نسبت به فصل اول افزایش پیدا کرده‌اند و چهره‌های مختلفی در  فصل دوم به عنوان شرکت کننده حضور دارند. همچنین تفاوت این فصل با فصل دوم  این است که این بار برای عبور از هر مرحله و ورود به مرحله بعد گروه‌های شرکت کننده، یک گروه را به انتخاب خود حذف می‌کنند.

 کامبیز دیرباز، کامران تفتی، نیوشا ضیغمی، ترلان پروانه، سیاوش خیرابی، نیما شاهرخ شاهی، امیرعباس گلاب، متین ستوده، سمیرا حسینی، فردین ناجی و امیرحسین رستمی در فصل دوم حضور دارند. همچنین بهناز شفیعی اولین بانوی موتور ریس ایران و سالی بسمه بازیگر و کارگردان جوان لبنانی در فصل دوم شرکت کرده‌اند.

این فیلم مسابقه برای پخش در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی آرش معیریان تولید می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۶۱۰۲/پایان_تصویربرداری_فصل_دوم_رالی_ایرانی_۲_در_قشم_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: