Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@04:37:47 GMT

زیباترین لحظه زندگی ام کسب مدال توسط خواهرم بود/ورزش عامل وحدت و همدلی تمدن ها

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۶۶۹۷۸/زیباترین_لحظه_زندگی_ام_کسب_مدال_توسط_خواهرم_بود_ورزش_عامل_وحدت_و_همدلی_تمدن_ها

زیباترین لحظه زندگی ام کسب مدال توسط خواهرم بود/ورزش عامل وحدت و همدلی تمدن ها

عاطفه محمد علیزاده بانوی توانمند همدانی بزرگترین تجربه خود در سفر به کره جنوبی را ترویج دین اسلام دانست و گفت: اینکه توانستیم با یک کاروان ۴۰نفری و عقاید مختلف سفر خوب و به یاد ماندنی داشته باشیم خوشحال هستم و هم اینکه مسابقات هم تیمی هامون اندازه مسابقات خود ما مهم باشد و بتوانیم یک دل و یک صدا باشیم ومتوجه شدیم همدلی مایه رشد و ترقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازهمدان ورزش،بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان هان‌مادانگ 2017 در دو گروه مردان و زنان در شهر «آن یانگ» کره‌جنوبی برگزار شد .

در پایان دومین روز از رقابت‌های قهرمانی جهان هان‌مادانگ، 4 مدال طلا، 3 نقره و 5 برنز توسط نمایندگان کشورمان کسب شد تا جمع مدال‌های ایران به 15 برسد.

در این رقابت‌ها دو تکواندو کار همدانی خوش درخشیدند، سیده معصومه حسینی عنوان قهرمانی و عاطفه محمدعلیزاده عنوان سومی را در بخش «سون نال سرعتی» و رده سنی بالای 19 سال کسب کردند.فاطمه علیزاده در رشته جوموک قدرتی عنوان قهرمانی را کسب کرد .

بانوی تکواندو کار همدانی در معرفی خود گفت: عاطفه محمدعلی زاده هستم.متولد۱۳۶۶ و ازسال۷۹ تکواندو کار می کنم.

وی ادامه داد:اوج کارم مقامی بود که اخیرا در مسابقات جهانی مدال برنز را کسب کردم .

از سال ۸۶تا الان هر ساله مفتخر به کسب مدال های رنگارنگ شدم و مقام سوم مسابقات جهانی و مسابقات قهرمان کشوری ،لیگ کشور،قهرمانی دانشجویی و قهرمانی بسیج و ...را در کارنامه ورزشی خود دارم .

بانوی ورزشکار همدانی گفت:بهترین خاطره زمانی بود که در کره ی جنوبی خواهرم توانست مقام بیااورد و هر دو دست پر برگردیم.

وی دربیان افراد تاثیر گذار در زندگی و موفقیت های ورزشی اش عنوان داشت: پدر و مادر عزیزم بسیار به من کمک کردند و از همین جا دست هر دو را می بوسم .

اساتید بزرگواری چون استاد صمدیان تبار از همدان و استاد ابوالفتحی از مازندران که باعث رشد من شدند و از همین جا از همه تشکر می کنم.

بانوی تکواندو کار همدانی اظهار داشت: تکواندو،ورزشی برای تعالی جسم و روح و ترویج جوانمردی و برپایه احترام به بزرگتر بنا شده است و تفاوت یک بانوی تکواندو کار با بقیه بانوان ،داشتن تمرکز بالا،ازخود گذشتگی،مقابله با خودخواهی و مبارزه با شیطان درون است .

بانوی توانمند همدانی بزرگترین تجربه خود در سفر به کره جنوبی را ترویج دین اسلام دانست و گفت: اینکه توانستیم با یک کاروان ۴۰نفری و عقاید مختلف سفر خوب و به یاد ماندنی داشته باشیم خوشحال هستم و هم اینکه مسابقات هم تیمی هامون اندازه مسابقات خود ما مهم باشد و بتوانیم یک دل و یک صدا باشیم و متوجه شدیم همدلی مایه رشد و ترقی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۶۹۷۸/زیباترین_لحظه_زندگی_ام_کسب_مدال_توسط_خواهرم_بود_ورزش_عامل_وحدت_و_همدلی_تمدن_ها را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: