Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-29@07:05:23 GMT

ملا مهدی سکرانی شاعر اهل بیت خوزستانی درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل ارشاد خوزستان

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۶۶۹۸۲/ملا_مهدی_سکرانی_شاعر_اهل_بیت_خوزستانی_درگذشت_پیام_تسلیت_مدیرکل_ارشاد_خوزستان

ملا مهدی سکرانی شاعر اهل بیت خوزستانی درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل ارشاد خوزستان

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، ملا مهدی سکرانی شاعر اهل بیت«ع»، در سال 1323 در شهرستان شادگان دیده به جهان گشود.

این شاعر فقید، اشعار گرانمایه ای در وصف ائمه اطهار«ع»، بخصوص با رویکرد شعر مهدوی از خود بجای گذاشته است.

ملا مهدی، فرزند ملا فاضل سکرانی از شاعران نامدار ولایی سرا بوده که شهرتی فرا ملی بخصوص در کشورهای عربی منطقه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با صدور پیامی درگذشت این شاعر خوزستانی را تسلیت گفته است.

محمد جوروند در بخشی از پیام خود آورده است:

«خبر درگذشت شاعر اهل بیت، ملا مهدی سکرانی که دارای ذوقی شگفت انگیز و قریحه ای آسمانی بود شدیدا مایه تاسف و تاثر گردید. این شاعر فحل متعلق به خانواده ای ادیب، شاعر پرور و ولایی بود که نام او و پدر بزرگوارش همواره بر تارک شعر خوزستان خواهد درخشید. ارتباط صمیمانه اینجانب با آن شاعر عزیز که گاهگاه به لطف و کرامت خویش ابیاتی می سرود و مرا شرمسار خویش می کرد برایم افتخاری همیشگی ست.

اینجانب با دلی افسرده و غمگین رحلت آن شاعر مهربان و نیک رفتار رادر وهله اول به خانواده ایشان و مردم شریف و بزرگوار شادگان و همه دوستدارانش تسلیت عرض می کنم.»

لازم به ذکر است که مراسم تشییع پیکر آن ادیب فقید، فردا چهارشنبه از ساعت 10 صبح در شهرستان شادگان برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایلنا در استان خوزستان، این ضایعه اسفناک را به خانواده داغدار آن مرحوم و جامعه ی ادبی استان تسلیت عرض می نماید.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۶۹۸۲/ملا_مهدی_سکرانی_شاعر_اهل_بیت_خوزستانی_درگذشت_پیام_تسلیت_مدیرکل_ارشاد_خوزستان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: