Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@12:02:25 GMT

۳۰ هزار دانش‌آموز در سطح مدارس استان لرستان سفیر سلامت شده‌اند

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۶۶۹۹۵/۳۰_هزار_دانش_آموز_در_سطح_مدارس_استان_لرستان_سفیر_سلامت_شده_اند

۳۰ هزار دانش‌آموز در سطح مدارس استان لرستان سفیر سلامت شده‌اند

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش لرستان گفت: ۳۰ هزار سفیر سلامت در سطح مدارس استان لرستان آموزش‌های لازم را فراگرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، فرید بهرامی ظهر امروز در آئین نواختن زنگ سلامت که در دبیرستان شاهد این شهرستان برگزار شد با اشاره به شعار هفته سلامت اظهار داشت: شعار هفته سلامت امسال زندگی سالم بانشاط و امید نام‌گذاری شده که به دنبال احیا و ارتقا سطح شادابی تحرک و انگیزه دانش‌آموزان از مقام عالی وزارت تا مدیران مدارس هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر لزوم ایجاد محیطی بانشاط و دارای تحرک برای دانش‌آموزان افزود: جامعه‌ای پیشرفت خواهد کرد که انسان‌های سالم و بالغ در آن زندگی کنند و آن جامعه توسعه‌یافته خواهد شد بنابراین و در این راستا طرح‌های بسیاری در آموزش‌وپرورش استان لرستان با همکاری دیگر دستگاه‌ها در دست انجام است.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به همکاری‌های انجام‌شده با دانشگاه علم پزشکی استان در راستای ارتقا نوجوان سالم و توزیع بسته‌های سلامت دارویی عنوان کرد: در سال‌های گذشته مدارس مروج سلامت استان توانستند آیتم‌های مدنظر وزارت بهداشت و درمان را با اجرای طرح‌های سلامت به دست آورند.

وی با اشاره به اجرای طرح هر دانش‌آموز یک درخت بلوط اجرای این طرح را ازجمله طرح‌هایی دانست که در آموزش پرورش استان لرستان دنبال می‌شود و بیان داد: امسال 52 هزار و 600 اصله نهال در سطح استان با کمک دانش‌آموزان مدارس استان لرستان غرس می‌شود.

بهرامی به کمبود نیروی مراقب سلامت در سطح مدارس استان اشاره و خاطرنشان کرد: طرح سفیران سلامت توسط اداره سلامت آموزش‌وپرورش استان لرستان و با کمک دانشگاه علوم پزشکی و دیگر سازمان‌های مردم‌نهاد برگزار و30 هزار سفیر سلامت در سطح مدارس استان آموزش داده‌شده که این سفیران، پیشگامان سلامت در سطح مدارس هستند.

انتهای پیام/

R41450/P1336/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۶۹۹۵/۳۰_هزار_دانش_آموز_در_سطح_مدارس_استان_لرستان_سفیر_سلامت_شده_اند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: