Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@16:30:06 GMT

تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری الغدیر در استان ایلام

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۷۰۱۸/تکمیل_ورزشگاه_۱۵_هزار_نفری_الغدیر_در_استان_ایلام

تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری الغدیر در استان ایلام

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، بهروز حیدرزاده مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: 40 میلیارد ریال اعتبار در جریان سفر مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به ایلام برای تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری الغدیر تامین شد.

حیدر زاده افزود:    تاکنون 220 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این ورزشگاه به مساحت 36 هزار متر مربع از محل اعتبارات ملی هزینه شده و برای تکمیل نهایی آن نیازمند 70 تا 90 میلیارد ریال اعتبار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امسال نیز از محل اعتبارات استانی 30 میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه تامین شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: این اعتبار از محل منابع شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور تامین می شود و امیدواریم با اختصاص این بودجه بخش عمده ای از نواقص این ورزشگاه رفع و تا پایان سال 97 به بهره برداری برسد.

 

انتهای پیام/با


اختصاص40 میلیارد ریال برای تکمیل ورزشگاه الغدیر ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۷۰۱۸/تکمیل_ورزشگاه_۱۵_هزار_نفری_الغدیر_در_استان_ایلام را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: