Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@00:33:17 GMT

فرماندار رشت: نحوه برخورد با سه جوان نوازنده نادرست بود

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۷۶۱۸/فرماندار_رشت_نحوه_برخورد_با_سه_جوان_نوازنده_نادرست_بود

فرماندار رشت: نحوه برخورد با سه جوان نوازنده نادرست بود

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر لزوم تلاش در جهت ارتقاء نشاط اجتماعی در جامعه افزود: قانون و هنجارهای عمومی نیز باید از سوی همگان رعایت شود.

به گزارش  خبرگزاری شبستان از رشت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، دکتر میرشمس مومنی زاده، با اشاره به بازتاب گسترده فیلمی از برخوردی که اخیراً با سه جوان نوازنده خیابانی در محدوده میدان شهرداری (شهدای ذهاب) رشت صورت گرفته، ضمن تقبیح نحوه برخورد و نادرست خواندن آن افزود: به فرمانده نیروی انتظامی اعلام شد تا در مورد ابعاد ماجرا بررسی و متعاقباً پیگیری و اقدامات مقتضی در اسرع وقت صورت گیرد تا رفتار یک شخص موجب لطمه به زحمات و تلاش‌های مدبرانه و شبانه‌روزی فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی در سایر حوزه‌ها نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار شهرستان رشت بر لزوم توجه به ارزش‌های دینی در جامعه تاکید کرد و با یادآوری تقارن زمان وقوع این حادثه با شب شهادت امام حسن عسکری (ع) اضافه کرد: باید به ارزش‌های مذهبی در جامعه اسلامی توجه کرد و احترام گذاشت اما نحوه برخورد با سه جوان نوازنده نادرست بوده و در آموزه‌های دینی ما نیز برای امر به معروف و نهی از منکر مراحل و شیوه‌هایی پیش بینی شده است.

 

وی با تصریح اینکه تقویت نشاط و امید در جامعه باید بر مدار قانون و هنجارها باشد، گفت: نباید با رفتارهای نادرست و فراقانونی، تصویری نادرست از فضای فرهنگی و اجتماعی استان که در سطح کشور کم نظیر است، ایجاد و یا با واکنش‌های هیجانی چنین موضوعی را به دیگران القا کنیم.

 

مومنی زاده در خاتمه، عموم جامعه را به رعایت قانون، هنجارها و اخلاق دعوت کرد و گفت: حسب تاکید استاندار گیلان به جهت اهمیت حفظ آرامش فرهنگی و اجتماعی استان، پیگیری‌های لازم در مورد موضوع برخورد با نوازندگان جوان در رشت انجام می‌شود.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۷۶۱۸/فرماندار_رشت_نحوه_برخورد_با_سه_جوان_نوازنده_نادرست_بود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: