Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:22:40 GMT

افراد ناشناسی به رئیس اداره کار گچساران حمله کردند

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۶۷۶۳۳/افراد_ناشناسی_به_رئیس_اداره_کار_گچساران_حمله_کردند

افراد ناشناسی به رئیس اداره کار گچساران حمله کردند

گچساران-ایرنا- افراد ناشناسی صبح امروز به رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گچساران با چوب و سنگ حمله کردند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گچساران، سه شنبه در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت هفت و 30 دقیقه صبح امروز با حمله افراد ناشناسی از ناحیه قفسه سینه دچار آسیب شدم.
بیژن مهدی پور رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گچساران افزود: این حادثه در زمان رساندن فرزندم به مدرسه رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ابراز کرد: یک دستگاه پژو پارس بدون پلاک با سه سرنشین که نقابدار بودند به خودروی اداری این اداره با چوب و سنگ حمله کردند.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
2082/6110

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۷۶۳۳/افراد_ناشناسی_به_رئیس_اداره_کار_گچساران_حمله_کردند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: