Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@19:44:36 GMT

زيباترين ملکه هاي زيبايي جهان به روايت تصوير

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۶۷۶۳۷/زیباترین_ملکه_های_زیبایی_جهان_به_روایت_تصویر

زيباترين ملکه هاي زيبايي جهان به روايت تصوير

خبرگزاري آريا - با اين که هرساله زيباترين زن به عنوان « ملکه زيبايي » برگزيده مي شود، اما برخي از ملکه هاي زيبايي حتي پس از کسب اين عنوان، هنوز هم جزو زيباترين ها هستند.
هرساله جهان منتظر مسابقه اي است که در آن زيباترين زنان براي کسب عنوان زيباترين زن جهان رقابت مي کنند. آغاز اين مسابقات از سال 1951 بود و از آن سال تا دهۀ 1970 تعداد بينندگان اين مسابقات بين المللي در سراسر جهان به بيش از دو ميليارد نفر بالغ مي شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اين ميزان به دلايل بسياري از جمله کاهش سطح زيبايي و فرهنگ شرکت کنندگان به ميزان قابل توجهي کاهش يافت که منجر به کم شدن استانداردهاي کميتۀ داوري نيز شد.
تاريخ اين مسابقات، پر است از زنان زيبا که نفس ها را در سينه حبس مي کنند و تبديل به اسطوره هاي زيبايي مي شوند. اين ملکه ها با وجود سن و سالشان، هنوز هم از زيبايي و جذابيت خود لذت مي برند و بايد گفت آنان جزو زيباترين زنان جهانند.
جنيفر هاوکينز ملکه زيباي استراليايي Jennifer Hawkinsاين زيباي استراليايي زماني که در سال 2004 به عنوان ملکه زيبايي دست يافت، مطرح شد. او يک بار در طول مسابقه کاملاً اتفاقي به زمين خورد که منجر به ظاهر شدن لباس هاي زيرش در مقابل چشم ميليون ها بيننده گرديد و از اين جهت وضعيت بد و شرم آوري را در طول مسابقه تحمل کرد. با وجود اين که سن هاوکينز کمي بالا رفته اما هنوز هم جذابيت و زيبايي خود را با ويژگي هاي ايده آلش حفظ کرده است.

ناتالي گلبووا زيباترين زن جهان با چشماني خاص و جذاب Natalie Glebovaاو اصالتاً روس و اهل کاناداست و در سال 2005 به عنوان ملکه زيبايي جهان معرفي شد. گلبووا را به داشتن جذابيتي خاص و چشماني که مي تواند با مغناطيسش مخاطب را هيپنوتيزم کند، توصيف مي کنند. وي پس از کسب اين عنوان وارد برنامه هاي تلويزيوني، رقص و نويسندگي شده است.

آگباني دارگو نخستين ملکه زيبايي سياهپوست Aggbani Dargoوي اهل نيجريه است و نخستين زن سياهپوستي است که توانسته عنوان ملکه زيبايي جهان را به دست آورد. دارگو براي رهايي از رنج فقر وارد دنياي مد و زيبايي شد. پيروزي او در مسابقات سال 2001 که در ويتانم برگزار شد، متمايز از پيروزي سايرين بود. ميزان مشارکت بييندگان در انتخاب دارگو براي اين عنوان حدود %50 بوده است.

آيشواريا راي زيباترين ملکه زيبايي جهان Aishwarya Raiبي ترديد، او يکي از زيباترين ملکه هاي زيبايي جهان به شمار مي رود. وقتي آيشواريا در سال 1994 برنده شد، زيبايي اش دنيا را خيره کرد و امروز پس از گذشت 21 سال، او زيباتر و جذاب تر از گذشته است. آيشواريا هم اکنون يکي از ستارگان باليوود و يکي از زيباترين زنان جهان است.


مونا گرود ملکه زيبايي جهنم و زيباترين چهرۀ تلويزيوني نروژ Mona grudtاين زيباي نروژي در دهۀ چهارم زندگي خود قرار دارد و هنوز هم از زيبايي اش که به سبب آن در سال 1990 مقام نخست مسابقات را کسب کرد بهره مند است. در آن دوره از مسابقات، لقب «ملکه زيبايي جهنم » را به گرودت داده بودند و وي حتي پيش بيني نمي کرد که در مقام دهم جاي گيرد. وي اکنون زيباترين چهرۀ تلويزيوني در نروژ است.

لارا دوتا ملکه هندي رکورددار Lara Duttaاين ملکه هندي بالاترين رکورد امتياز کسب شده از سوي هيئت داوران را به خود اختصاص داده است. وي در سال 2000 عنوان ملکه زيبايي را کسب کرد و تا امروز مشارکت فعالي در زمينۀ زيبايي و امور فرهنگي دارد.

اليسا مکادو زيبارويي از نژاد لاتين Alicia Machadoاين ملکه زيبايي ونزوئلايي در سال 1996 موفق به کسب اين عنوان شد. زيبايي خاص او که ريشه در نژاد لاتيني اش دارد، بسيار جذاب است. وي اخيراً اعلام کرده قصد دارد داستانش را در قالب يک کتاب منتشر سازد؛ اما اين داستان شيريني نخواهد بود! زيرا مکادو تصميم دارد پشت صحنه هاي رقابت هاي مسابقات زيبايي را که بر پايۀ سوء استفاده از قدرت و نژادپرستي است را افشا کند.

ديانا مندوزا زيباروي ديگري از ونزوئلا Diana Mendozaزيباروي ديگري از ونزوئلا که در سال 2008 ويتنام ملکه زيبايي جهان شد. برنده شدن در آن رقابت با وجود بيش از 80 دختر زيبا کار ساده اي نبود. اما بهرحال مندوزا موفق شد امتياز کافي به دست آورد و پس از گذشت 12 سال، اين عنوان را به کشورش بازگرداند.

سيلويا هيچکاک ملکه زيبايي در بين 56 دختر زيبا Sylvia Hitchcockوي در سال 1967 پس از آن که ملکه زيبايي امريکا شد، عنوان ملکه زيبايي جهان را نيز کسب نمود. آن دوره از مسابقات در برزيل برگزار شد و بيش از 56 ددختر زيبا از سراسر جهان در آن شرکت داشتند و برنده شدن در مسابقات بسيار دشوار بود. اما در نهايت هيچکاک حائز اين مقام شد.

اوکسانا ويورووا ملکه زيبايي جهان در سال 2002اين زيباروي روس ، تا امروز داراي بالاترين رکورد امتيازات در بخش لباس هاي شناي مسابقات زيبايي است. وي با امتياز بالايي که کسب کرد، عنوان ملکه زيبايي جهان را در سال 2002 براي کشورش به دست آورد و نخستين برندۀ روسي شد.


منبع : لوکس تهران

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۷۶۳۷/زیباترین_ملکه_های_زیبایی_جهان_به_روایت_تصویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: