Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@18:00:27 GMT

کلانی: پرسپولیس محبوب دشمن هم کم ندارد/ برانکو حق دارد که عصبانی باشد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۷۶۴۱/کلانی_پرسپولیس_محبوب_دشمن_هم_کم_ندارد_برانکو_حق_دارد_که_عصبانی_باشد

حسین کلانی پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با فارس، در مورد گلایه واعتراض‌های  برانکو و زمان بازی پرسپولیس و پیکان گفت: برانکو کاملا حق دارد که معترض و عصبانی باشد. پرسپولیس اکنون یکسری بازیکنان جوان را در اختیار دارد. آنهم در شرایطی که با وجود همه کمبودها و محدودیت‌ها توانست به فینال لیگ قهرمانان آسیا برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس حق جذب بازیکن نداشت، یکسری از بازیکنانش از این تیم رفتند و برخی هم مصدوم شدند اما با همه این وضعیت توانست تا فینال آسیا پیش برود.

وی افزود: اکنون در بازی با پیکان پرسپولیس بازیکنان اصلی‌اش خسته و مصدوم هستند بنابراین برانکو حق دارد معترض شود. پرسپولیس در شرایط سخت کار بزرگی کرد و برای فوتبال این کشور افتخار آفرید اگرچه قهرمان نشد اما نائب قهرمانی پرسپولیس هم با این وضعیت شق‌القمر بود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه باشگاه پرسپولیس نامه داده بود بدون ملی‌پوشانش مقابل پیکان بازی می‌کند، گفت: به هر حال وقتی شرایط اینگونه است گاهی بحث اجبار پیش می‌آید. من فهمیدم اگرچه پرسپولیس که یکی از محبوب‌ترین تیم‌های آسیاست اما دشمن هم کم ندارد و برخی می‌خواهند به هر نوعی به پرسپولیس فشار وارد کنند. در حالی که استقلال و پرسپولیس ستون‌های اصلی کشور هستند و اگر این دو باشگاه لطمه ببینند فوتبال کشور ضربه  می‌خورد و حتی در برخی مسائل از جمله عرصه اجتماعی هم دچار مشکلاتی می‌شویم. هواداران پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا فرهنگ بالای خودشان را نشان دادند اما حیف شد که آن داور چینی در بازی رفت حق پرسپولیس را ضایع کرد.

کلانی در مورد اینکه پرسپولیس با این شرایط می‌تواند مقابل پیکان موفق شود، اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس به خوبی می‌دانند که مردم این تیم را دوست دارند و به خاطر همین مردم هم از جان مایه می‌گذارند. قطعا در بازی با پیکان بازیکنان پرسپولیس تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا به موفقیت برسند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۷۶۴۱/کلانی_پرسپولیس_محبوب_دشمن_هم_کم_ندارد_برانکو_حق_دارد_که_عصبانی_باشد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: