Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@03:39:02 GMT

اختصاصی فارس/ روایت قربانی اسیدپاشی از بلایی که به سرش آمد+فیلم

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۷۶۴۶/اختصاصی_فارس_روایت_قربانی_اسیدپاشی_از_بلایی_که_به_سرش_آمد_فیلم

اختصاصی فارس/ روایت قربانی اسیدپاشی از بلایی که به سرش آمد+فیلم

‍‍‍‍‍‍

به‌گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، مریم قربانی اسید پاشی در تبریز ظهر دیروز با تلاش کمپین نذر مهربانی برای ادامه درمان و جراحی‌های تخصصی به تهران منتقل شد.

مریم در مصاحبه‌ای تصویری و درحین انتقال مرکز درمانی در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت فارس جزئیات این حادثه را تشریح کرد.

وی با اشاره به اینکه عامل وقوع این حادثه همسر وی بوده است گفت: شوهرم پس از این حادثه فرار کرده و هنوز هم دستگیر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مریم که آثار سوختگی با اسید بر صورت ودست وی به صورت کاملا مشهود دیده می‌شود ادامه می‌دهد: هیچ وقت فکرنمی‌کردم تهدیداتش را عملی کند.

در ادامه فیلم این گفت‌وگو را می‌بینید:‌

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۷۶۴۶/اختصاصی_فارس_روایت_قربانی_اسیدپاشی_از_بلایی_که_به_سرش_آمد_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: