Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@12:51:30 GMT

تدارک نمایشگاه عکس گروهی برای ماه محرم/ به تکمیل عکس پانورامای ۸ کیلومتری پیاده‌روی اربعین فکر می‌کنم

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۶۷۷۵۲/تدارک_نمایشگاه_عکس_گروهی_برای_ماه_محرم_به_تکمیل_عکس_پانورامای_۸_کیلومتری_پیاده_روی_اربعین_فکر_می_کنم

تدارک نمایشگاه عکس گروهی برای ماه محرم/ به تکمیل عکس پانورامای ۸ کیلومتری پیاده‌روی اربعین فکر می‌کنم

خبرگزاری میزان- مدیر خانه عکاسان ایران با اشاره به تدارک نمایشگاه عکس گروهی براری ماه محرم یا دهه اول ماه صفر گفت: به تکمیل عکس پانورامای 8 کیلومتری پیاده‌روی اربعین فکر می‌کنم.

سید احسان باقری مدیر خانه عکاسان ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: به امید خدا اگر توفیق زیارت آقا امام حسین (ع) از سوی ایشان نصیبم شود، برنامه پیاده‌روی اربعین برایم برنامه‌ای ثابت است و در این مراسم شرکت می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



باقری با اشاره به عکس پانورامایی که از پیاده روی اربعین ثبت کرده است، تصریح کرد: همچنین یک عکس پانوراما نیز در دست دارم که حدود دو سال درگیر آن بودم و قرار بود برای نمایش آن روی بیلبورد و یا شکل‌های دیگر نمایش، حمایت‌هایی صورت بگیرد.


وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: برای نمایش این عکس پانوراما همواره در حال تلاش هستیم تا ببینیم چه اتفاقی رقم می‌خورد و هنوز مشخص نیست که آیا این عکس در ماه محرم سال جاری نمایش داده می‌شود.

مدیر خانه عکاسان ایران یادآور شد: بخشی از دلیل نمایش ندادن عکس پانوراما تاکنون این است که از دید من، آن پروژه هنوز به پایان نرسیده است به این معنا که می‌تواند ادامه داشته باشد و بیش از 8 کیلومتر باشد.


وی افزود: ایده اولیه این عکس پانوراما، 80 کیلومتر بود و ما به دلیل محدودیت‌های موجود در روند نمایش آن را تبدیل به 8 کیلومتر کردیم با وجود اینکه هنوز از این بخش رونمایی نشده، من به کامل کردن و ادامه دادن این پروژه فکر می‌کنم که اگر خدا بخواهد چنین اتفاقی رارقم بزنیم.


باقری خاطرنشان کرد: بنا داریم در ماه محرم یا دهه اول ماه صفر در خانه عکاسان ایران یک نمایشگاه عکس گروهی از آثار تمامی عکاسانی داشته باشیم که در زمینه اربعین فعالیت داشته‌اند و عکس‌هایی را ثبت کرده‌اند.

عکس‌ها: سید احسان باقری


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۷۷۵۲/تدارک_نمایشگاه_عکس_گروهی_برای_ماه_محرم_به_تکمیل_عکس_پانورامای_۸_کیلومتری_پیاده_روی_اربعین_فکر_می_کنم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: