Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@16:02:46 GMT

محمد رحیم پور داور کشتی سقز راهی قزاقستان شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۶۷۸۱۳/محمد_رحیم_پور_داور_کشتی_سقز_راهی_قزاقستان_شد

محمد رحیم پور داور کشتی سقز راهی قزاقستان شد

سنندج - محمد رحیم پور داور بین المللی کشتی از شهرستان سقز جهت حضور در اولین مرحله آزمون تئوری کلاس های استاژ، ارتقاء و کنترل راهی کشور قزاقستان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین مرحله آزمون تئوری کلاس های استاژ، ارتقاء و کنترل درجه داوران بین المللی در سال ۲۰۱۷ در قزاقستان برگزار می شود.

در این آزمون ۳۰ داور بین المللی کشتی کشور در سطوح مختلف ظهر روز پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه تهران را به مقصد شهر آستانه کشور قزاقستان ترک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد رحیم پور داور بین المللی کشتی از شهرستان سقز نیز جهت ارتقای سطح داوری خود به قزاقستان رفت تا در اولین مرحله آزمون علمی و تئوری کلاس ارتقای داوران درجه یک بین المللی به درجه المپیکی (s۱ ) در سال ۲۰۱۷ و همچنین گزینش برای المپیک (۲۰۲۰- ژاپن) شرکت کند.

براساس این گزارش، رحیم پور تاکنون چندین دوره قضاوت در رقابت های جام جهانی و جام باشگاه های جهان، قهرمانی آسیا و اروپا و بیش از ۳۰ مسابقه بین المللی و ۸۰ مورد مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در کارنامه این داور کردستانی ثبت شده است.

این داور سقزی در سال ۲۰۰۷ در کشور ارمنستان و در سال ۲۰۱۰ میلادی قطر موفق شد مدرک داوری درجه سه و دو بین المللی را دریافت کند و در رقابت های کشتی جام یادگار امام (ره) که اسفند ماه سال ۱۳۹۰ در قم برگزار شد توانست درجه یک داوری بین المللی را با موفقیت کسب کند.

محمد رحیم پور با اعزام از سوی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران توانسته است در رقابت های جهانی و آسیایی در داخل و خارج کشور به عنوان یکی از داوران ممتاز شناخته شود.

اولین مرحله آزمون تئوری کلاس های استاژ، ارتقاء و کنترل درجه داوران بین المللی در سال ۲۰۱۷ طی روزهای ۲۶ و ۲۷ فرورین ماه در قزاقستان برگزار می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۷۸۱۳/محمد_رحیم_پور_داور_کشتی_سقز_راهی_قزاقستان_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: