Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-28@15:20:15 GMT

اشکان دعوت شفر را رد کرده بود

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۶۷۸۳۲/اشکان_دعوت_شفر_را_رد_کرده_بود

اشکان دعوت شفر را رد کرده بود

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، ماجرای خواستن دژاگه از پیش از قرارداد رسمی شفر با استقلال آغاز شد. او قبل از اینكه به تهران بیاید، در فكر آن بود كه اشكان دژاگه را به استقلال بیاورد. نزدیك به دو ماه قبل، این مربی و پسرش با اشكان دژاگه تماس گرفتند و به صورت تلفنی با این بازیكن صحبت كردند. ابتدا پسر وینفرد شفر با كاپیتان تیم ملی تماس گرفت و او را در جریان پیشنهاد پدرش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس نوبت به خود این مربی رسید. وینفرد شفر شخصاً با موبایل همراه دژاگه تماس گرفت و به این بازیكن گفت: «با تو ضرباهنگ خط هافبك ما درست میشود. تو را برای استقلال میخواهم...» اشكان دژاگه ولی در این تماس تلفنی آب پاكی را روی دست سرمربی استقلال ریخت. دژاگه به وینفرد شفر گفت: «در سال جام جهانی میخواهم در اروپا بازی كنم و فعلاً فكری برای حضور در لیگ برتر ندارم. ممنون از پیشنهاد شما، شاید در آینده بتوانیم همكاری كنیم...» با این حال وینفرد شفر موضوع را با افتخاری مطرح كرد و گفت حضور اشكان میتواند برای استقلال تعیین‌كننده باشد ولی مدیرعامل باشگاه هم روی خوشی به این خرید نشان نداد تا همه چیز كنسل شود.

 

اما دیروز هواداران استقلال بار دیگر به پیج وینفرد شفر رفتند و از این مربی خواستند تا هرطور شده اشكان دژاگه را به تیم‌شان بیاورد. آنها به پیج اشكان دژاگه هم رفتند و خواستار حضور این بازیكن در استقلال شدند. البته خیلی زود سر و كله قرمزها هم در پیج دژاگه پیدا شد و دعوایی بین طرفداران راه افتاد چون پرسپولیسیها میگفتند او طرفدار رنگ قرمز است و آبیها هم میگفتند در اردوی تیم ملی بیشتر با استقلالیها رفیق بوده و طرفدار تیم آنهاست!

 

خبرورزشی

451

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۷۸۳۲/اشکان_دعوت_شفر_را_رد_کرده_بود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: