Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@07:38:02 GMT

ثبت نام اعتکاف مسجد اعظم آستان محمد هلال بن علی(ع) آغاز شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۶۷۸۹۶/ثبت_نام_اعتکاف_مسجد_اعظم_آستان_محمد_هلال_بن_علی_ع_آغاز_شد

ثبت نام اعتکاف مسجد اعظم آستان محمد هلال بن علی(ع) آغاز شد

آران و بیدگل - ثبت نام اینترنتی متقاضیان شرکت در اعتکاف ویژه ایام ماه مبارک رجب در مسجد اعظم آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) آغاز شد.

سید جواد تکیه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برای رفاه حال متقاضیان و تسریع در امور، ثبت‌نام از متقاضیان اعتکاف به دو روش اینترنتی و حضوری امکان‌پذیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: متقاضیان تا ۱۹ فروردین ماه جاری می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) به نشانی www.helal.ir اطلاعات فردی خود را ثبت و کد رهگیری ثبت نام را دریافت کنند.

رئیس ستاد اعتکاف آستان مقدس حضرت محمد هلال (ع) افزود: همچنین متقاضیان می تواند با مراجعه حضوری به دفتر پایگاه اطلاع رسانی هلال، واقع در ضلع جنوبی نسبت به ثبت نام در آیین معنوی اعتکاف مسجد اعظم آستان مقدس اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: مراسم اعتکاف در آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) ویژه برادران با شرط سنی بالای ۱۵ سال خواهد بود و در صورت تکمیل ظرفیت پیش بینی شده متقاضیان، پذیرش دانشجویان، فارغ التحصیلان، طلاب، فرهنگیان و خادمین آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) در اولویت این ستاد خواهد بود.

تکیه افزود: متقاضیانی که نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام می کنند از ۱۷ تا ۱۹ فروردین ماه با مراجعه حضوری به دفتر پایگاه اطلاع رسانی هلال واقع در ورودی آستان مقدس کارت ورود به اعتکاف را دریافت کنند.

آیین اعتکاف طی روزهای ۱۳ تا ۱۵ ماه رجب، همزمان با سراسر کشور در جوار بارگاه ملکوتی حضرت محمد هلال بن علی (ع)برگزار می‌شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۷۸۹۶/ثبت_نام_اعتکاف_مسجد_اعظم_آستان_محمد_هلال_بن_علی_ع_آغاز_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: