Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@19:51:16 GMT

اجرای ۲۵۰ دوره آموزش فرق و ادیان با حضور ۶۲۸۰ نفر در سال ۹۶

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۶۷۹۲۹/اجرای_۲۵۰_دوره_آموزش_فرق_و_ادیان_با_حضور_۶۲۸۰_نفر_در_سال_۹۶

اجرای ۲۵۰ دوره آموزش فرق و ادیان با حضور ۶۲۸۰ نفر در سال ۹۶

تهران- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران از اجرای ۲۵۰ دوره آموزش فرق و ادیان با حضور ۶۲۸۰ نفر توسط تبلیغات اسلامی تهران طی سال ۹۶ خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده بعد از ظهر دوشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری ۲۵۰ دوره آموزش آشنایی با فرق و ادیان اظهار داشت: ۶۲۸۰ نفر از مباحث مطرح شده در این دوره ها استفاده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران، به برنامه ریزی و اجرای ۱۵ کارگاه نقد نحله های انحرافی و جریان های تکفیری ویژه مبلغین، مداحان و مسئولین تشکل های دینی با حضور ۱۴۰۰ نفر اشاره کرد و اظهار داشت: ۳ همایش تحت عنوان فرق و ادیان ویژه افراد تأثیر گذار و ۳۰۰ نفر از کارکنان دستگاه های اجرایی طی سال ۹۶ برگزار شد.

این مسئول فرهنگی، هم چنین از تشکیل ۱۰ نشست جریان شناسی فرق و ادیان با حضور یک هزار نفر از گروه های هدف سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد و افزود: برپایی ۵۰ جلسه و نشست گفتمانی ویژه ۳ هزار نفر از دانش آموزان و طلاب علوم دینی؛ هماهنگی با ۱۵۰ روحانی مستقر روستاها و شهرک ها با هدف تبیین و آشنایی عموم مردم با فرق و مذاهب؛ اجرای ۴۰۰ برنامه تبلیغی در کانون های جمعیتی اعم از مساجد، ادارات، کارخانجات و مراکز فرهنگی ، آموزشی توسط شبکه تبلیغی ؛ برگزاری دوره آموزش تربیت مربی فرق و ادیان با حضور ۳۰ نفراز مسئولین مؤسسات و مراکز قرآنی از جمله اقدامات اداره کل تبلیغات اسلامی تهران در حوزه فرق و مذاهب در سال ۹۶ بود.
 
 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۷۹۲۹/اجرای_۲۵۰_دوره_آموزش_فرق_و_ادیان_با_حضور_۶۲۸۰_نفر_در_سال_۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: