Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@09:11:25 GMT

هشدار سازمان بهداشت جهانی درمورد وضعیت کودکان سوری مبتلا به سرطان

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۶۸۱۸۷/هشدار_سازمان_بهداشت_جهانی_درمورد_وضعیت_کودکان_سوری_مبتلا_به_سرطان

هشدار سازمان بهداشت جهانی درمورد وضعیت کودکان سوری مبتلا به سرطان

نماینده سازمان بهداشت جهانی در سوریه در مورد ناامنی در سوریه و محدویت های ایجاد شده برای درمان بیماران هشدار داد و گفت: تنها درصد اندکی از کودکان مبتلا به سرطان فرصت درمان دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، «الیزابت هاف» در بیانیه ای که روز جمعه صادر کرد، افزود: تنها ۲۰ درصد از کودکان مبتلا به سرطان در سوریه شانس زنده ماندن دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر حدود ۱۳۰۰ کودک سوری مبتلا به سرطان در حال درمان در بیمارستان دمشق هستند و میانگین سنی آنها از یک ماه تا ۱۴ سال است.

نماینده سازمان بهداشت جهانی در سوریه عنوان کرد: خدمات ارائه شده به بیماران سرطانی در مناطق مختلف سوریه محدود است و خدمات درمانی مورد نیاز با تاخیر در اختیار کودکان قرار می گیرد.

وی تاکید کرد که سازمان بهداشت جهانی طی یک سال آینده برای افزایش خدمات درمانی به بیماران سرطانی در سوریه حدود ۷ میلیون دلار اعتبار نیاز دارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۸۱۸۷/هشدار_سازمان_بهداشت_جهانی_درمورد_وضعیت_کودکان_سوری_مبتلا_به_سرطان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: