Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@10:41:40 GMT

قیمت امروز طلا و سکه در بازار+ جدول

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۸۱۹۴/قیمت_امروز_طلا_و_سکه_در_بازار_جدول

قیمت امروز طلا و سکه در بازار+ جدول

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران، گفت: روند کاهشی قیمت طلا و سکه ادامه‌دار شد. ناطقان: محمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران، درباره وضعیت بازار طلا و سکه گفت: با توجه به آنکه هفته گذشته قیمت سکه ۱۸ درصد کاهش داشته است، امروز نیز روند کاهشی قیمت طلا و سکه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته کشتی آرای، نوسانی در بازار طلا و سکه وجود نداشته است.


وی افزود: امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و سکه طرح جدید ۳ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان معامله شد.

کشتی آرای گفت: در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی یک میلیون و ۸۷۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۵۸۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۴۵ هزار تومان فروخته شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۵۴ هزار تومان است.
منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: قیمت سکه ، قیمت طلا ، قیمت دلار

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۸۱۹۴/قیمت_امروز_طلا_و_سکه_در_بازار_جدول را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: