Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@16:50:04 GMT

کارخانه صبا کاشی گندمان در حالت استند بای/ کارگری به اداره کار مراجعه نکرده است

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۶۸۲۹۰/کارخانه_صبا_کاشی_گندمان_در_حالت_استند_بای_کارگری_به_اداره_کار_مراجعه_نکرده_است

کارخانه صبا کاشی گندمان در حالت استند بای/ کارگری به اداره کار مراجعه نکرده است

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بروجن ضمن بیان این که کارخانه صبا کاشی گندمان در ایام تعطیلات عید نوروز در حالت استند بای قرار گرفته است، گفت: طی این مدت تعطیلی یا اخراج کارگری از این کارخانه به ما اعلام نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلار، اخیرا برخی از رسانه ها و شبکه های اجتماعی در چهارمحال و بختیاری مدعی شدند: کارخانه صبا کاشی گندمان نزدیک به یک ماه است که تعطیل شده و شمار زیادی از کارگران این کارخانه اخراج شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نتایج تحقیقات و بررسی های خبرنگار کلار حاکی از آن است که کارخانه صبا کاشی گندمان در ایام تعطیلات عید نوروز برای انجام سرویس و تعمیرات در حالت استند بای قرار گرفته است.

کارخانه صبا کاشی گندمان در حالت استند بای

سید جلیل حسینی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بروجن در این باره به خبرنگار کلار، گفت: کارخانه صبا کاشی گندمان تعطیلات عید نوروز برای سرویس و تعمیرات استند بای شده است.

وی با بیان این که هر سال در تعطیلات عید نوروز کارخانه برای انجام سرویس در این حالت قرار می گیرد، تصریح کرد: حدودا 10 الی 15 روز کارخانه خاموش و پس از انجام سرویس و تعمیرات مجددا فعالیت خود را آغاز می کند.

حسینی با اشاره به این که تعطیلی یا اخراج کارگری از کارخانه صبا کاشی گندمان به اداره کار اعلام نشده است، تصریح کرد: اگر کارگری از شرکتی اخراج شود برای استفاده از بیمه بیکاری اقدام می کند.

هیچ بیمه بیکاری از کارخانه صبا کاشی نداشتیم

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بروجن خاطر نشان کرد: قبل از تعطیلات عید نوروز تا کنون از کارخانه صبا کاشی گندمان هیچ گونه بیمه بیکاری نداشته ایم.

حسینی ادامه داد: اگر قرار باشد کارخانه ای در شهرستان تعطیل و یا کارگری اخراج شود مدیر عامل شرکت موضوع را به اداره کار اعلام می کند.

کارگری از صبا کاشی گندمان به اداره کار مراجعه نکرده است

وی ضمن بیان این که کارگری از این شرکت طی این مدت به اداره کار مراجعه نکرده است، گفت: اکثر کارخانجات ایام تعطیلات عید نوروز در حالت استند بای قرار می گیرند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بروجن افزود: اخیرا مدیر عامل جدیدی برای کارخانه صبا کاشی گندمان معرفی و یک خط نیز به این شرکت اضافه شده است.

وی به بازدید اداره کار بروجن قبل از تعطیلات عید نوروز از کارخانه صبا کاشی گندمان اشاره کرد و گفت: در بازدید انجام شده مشکلی خاصی در این کارخانه مشاهده نشد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بروجن گفت: کارخانه صبا کاشی گندمان مشکل خاصی ندارد و با معرفی مدیر عامل جدید در حال توسعه است.

انتهای پیام/صا

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۸۲۹۰/کارخانه_صبا_کاشی_گندمان_در_حالت_استند_بای_کارگری_به_اداره_کار_مراجعه_نکرده_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: