Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@19:34:07 GMT

مسابقه کتابخوانی دانش آموزی از کتاب مرگ بر آمریکا از نظر قرآن

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۷۰۷۱۸/مسابقه_کتابخوانی_دانش_آموزی_از_کتاب_مرگ_بر_آمریکا_از_نظر_قرآن

مسابقه کتابخوانی دانش آموزی از کتاب مرگ بر آمریکا از نظر قرآن

رشت - ایرنا - مسوول روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان از برگزاری مسابقه کتابخوانی دانش آموزی برگرفته از کتاب مرگ بر آمریکا از نظر قرآن به مناسبت 13 آبان روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی خبر داد.

مهیار فتحی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت : اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همزمان با ایام گرامیداشت 13 آبان برای برگزاری این مسابقه کتابخوانی اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که این مسابقه برای دانش آموزان متوسطه اول و دوم است، افزود: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه بایستی پس از مطالعه دقیق کتاب، به سووالات مطرح شده در پایان کتاب پاسخ دهند.
وی بیان داشت: علاقمندان می توانند پاسخنامه های خود را از طریق پست یا تحویل حضوری به دفتر مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان واقع در خیابان شهید رجایی، کوچه 46، پلاک 22 کدپستی 33948 - 41557 ارسال کنند و یا به مسوول انجمن اسلامی یا مدیر مدرسه تحویل دهند.
وی خاطر نشان کرد: برگزاری نشست های بصیرتی با موضوع استکبار ستیزی در مدارس، تجدید میثاق دانش آموزان با میرزا کوچک خان جنگلی اسطوره مبارزه با استکبار، دیدار دانش آموزان با خانواده های شهدای دانش آموز و مدافع حرم، قرائت و تکثیر ویژه نامه از وصایای شهدای دانش آموز در راستای مبارزه با استکبار از برنامه های دانش آموزی به مناسبت 13 آبان است.
وی برپایی غرفه نمایشگاهی در نگارخانه مارلیک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت، برگزاری مسابقه عکاسی، پویش دانش آموزی، برپایی غرفه نمایشگاهی در روز یومالله 13 آبان، برگزاری نشست کتابخوان دانش آموزی با محوریت استکبارستیزی و برگزاری نشست های برجامخوانی به عنوان یکی از مصادیق عدم اعتماد به استکبار در جلسات قرارگاه های شهری را از دیگر برنامه ها نام برد.
بیش از 375 هزار دانش آموز در استان گیلان تحصیل می کنند.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: بابایی
7286 /6030

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۰۷۱۸/مسابقه_کتابخوانی_دانش_آموزی_از_کتاب_مرگ_بر_آمریکا_از_نظر_قرآن را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: