Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@14:08:13 GMT

قیمت خودرو امشب افزایش می‌یابد؟

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۰۸۲۲/قیمت_خودرو_امشب_افزایش_می_یابد

قیمت خودرو امشب افزایش می‌یابد؟

افزایش نرخ ارز در کنار هزینه‌های بالای مواد اولیه داخلی باعث شده تا طی چند ماه اخیر خودروسازان درخواست‌های متعددی مبنی بر افزایش قیمت خودرو را مطرح کنند. علاوه بر این قطعه‌سازان نیز با عدم توجیه تولید در شرایط فعلی تنها راه نجات خود را تغییر قیمت‌ها می‌دانند.

درخواست افزایش قیمت خودرو در حالی مطرح می‌شود که کاهش عرضه خودرو توسط خودروسازان به بازار عاملی شده تا اختلاف قیمت کارخانه تا بازار خودرو‌های زیر ٣� میلیون تومان از ١٣ تا ١٥ میلیون تومان و خودرو‌های ٣� تا ٤٥ میلیون تومان ٢٣ تا ٤٧ میلیون تومان و خودرو‌های ٤٥ تا ٥٥ میلیون تومان ٤٣ تا ٥٨ میلیون تومان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اواخر هفته گذشته صالحی‌نیا خبر افزایش قیمت خودرو را در شنبه و یکشنبه هفته جاری اعلام کرده بود، اما وزارت صنعت بلافاصله بعد از بیان این صحبت ضمن عدم تایید این موضوع اعلام کرد که هنوز تصمیمی به افزایش قیمت خودرو نداریم. با وجود تمام این صحبت‌ها و مطالب ضد و نقیض از تصویب افزایش قیمت خودرو امروز رئیس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازان خبر برگزاری جلسه‌ای را برای تعیین تکلیف قیمت خودرو مطرح کرده است.

نجفی‌منش در این ارتباط به خبرنگار تسنیم گفت: تا جایی که بنده اطلاع دارم قرار هست جلسه‌ای امشب در وزارت صنعت با حضور مسئولان این وزارتخانه و قطعه‌سازان و خودروسازان برگزار شود تا در نهایت موضوع قیمت خودرو تعیین تکلیف شود.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۰۸۲۲/قیمت_خودرو_امشب_افزایش_می_یابد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: