Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:26:41 GMT

بیش از 36 هزار نفر در سمنان خدمات درمان اعتیاد دریافت کردند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۰۸۵۶/بیش_از_۳۶_هزار_نفر_در_سمنان_خدمات_درمان_اعتیاد_دریافت_کردند

بیش از 36 هزار نفر در سمنان خدمات درمان اعتیاد دریافت کردند

سمنان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: 36 هزار و 724 نفر در این استان از ابتدای کار دولت تدبیر و امید تا پایان مهرماه امسال از مرکزهای درمان و کاهش آسیب اعتیاد این اداره کل خدمات دریافت کردند.

علیرضا ایزدپور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از سال 92 تا پایان هفت ماه ابتدایی امسال برای 548 هزار و 119 مددجوی زیر چتر بهزیستی برنامه پیشگیری اجتماع محور اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ارائه خدمات تخصصی به گروه های در معرض آسیب و آسیب دیدگان اجتماعی یکی از 150 وظیفه تعریف شده برای سازمان بهزیستی است.
وی اظهار داشت: از سال 92 تا پایان مهرماه امسال، 364هزار و 907 نفر در حوزه اجتماعی، توانبخشی، پیشگیری و مشارکت از بهزیستی استان سمنان خدمات دریافت کردند.
ایزدپور تصریح کرد: بیکاری منشاء بسیاری از آسیب های اجتماعی است و بهزیستی برای یک هزار و 92 تن از مددجویان در این بازه زمانی شغل ایجاد کرده است.
وی خاطر نشان کرد: سه هزار و 891 نفر در مراکز روزانه، حرفه آموزی و کارگاه های تولیدی حمایتی در مدت زمان عنوان شده از بهزیستی این استان خدمات دریافت کردند.
به گفته وی، توجه به قشر آسیب ‌پذیر مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری است و این سازمان در راستای تحقق این هدف تلاش می کند.
مدیر کل بهزیستی استان سمنان گفت: 65 هزار و 416 مددجو زیر چتر بهزیستی هستند که از این تعداد 20 هزار و 610 مددجو مستمری بگیر هستند.
7342/7408

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۰۸۵۶/بیش_از_۳۶_هزار_نفر_در_سمنان_خدمات_درمان_اعتیاد_دریافت_کردند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: