Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-08@19:38:13 GMT

بندپی؛ سرپرست سازمان تامین اجتماعی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۰۹۴۱/بندپی_سرپرست_سازمان_تامین_اجتماعی_شد

بندپی؛ سرپرست سازمان تامین اجتماعی شد

رویداد۲۴ به نقل از مرکزروابط عمومی واطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی متن این حکم به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر انوشیروان محسنی بندپی

ضمن تقاضای علو درجات برای ریاست فقید سازمان تامین اجتماعی جناب آقای دکتر سید تقی نوربخش، یار صدیقی که در حال انجام وظیفه‌ی خطیرش، از میان ما رفت و به لقاء حق پیوست، براساس اختیارات حاصله از اساسنامه مصوب سازمان، خصوصاً تبصره ذیل ماده ١٤ آن اساسنامه بموجب این حکم جنابعالی را که بحمدالله از صلاحیت‌های علمی، مدیریتی و تجربی والا برخوردارید به سمت " سرپرستی سازمان تامین اجتماعی " منصوب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطمینان دارم با حضور شما و همکاری همه اعضاء هیات مدیره، روند خدمتگزاری سازمان تامین اجتماعی کشور همچنان و به لطف الهی با شتاب در خور وشایسته استمرار خواهد یافت. از خداوند متعال توفیق روز افزون حضرتعالی را در راه خدمت به ملت شریف کشور، نظام اسلامی و دولت تدبیر وامید در ظل توجهات حضرت ولیعصر عج مسئلت می‌نمایم».

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۰۹۴۱/بندپی_سرپرست_سازمان_تامین_اجتماعی_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: